Zakoupením služby Smartservis mohou partneři Azlanu zajistit dostupnost Cisco sítě svého zákazníka bez nutnosti investice do vlastní podpory. O uvedení služby na trh jsme informovali v září. Nyní zveřejnil distributor další podrobnosti.
Klienti mohou vybírat mezi několika druhy služeb podle požadavků na rychlost reakce nebo odstranění závady. Tech Data také umožňuje nastavení podmínek podle potřeb zákazníka (např. poskytnutí servisu on-site).
Standardní služba zahrnuje 8x5xNBD (8 hodin denně v pracovní dny a doručení náhradního zařízení následující pracovní den). Všechny služby jsou poskytovány v režimu SLA, tedy v případě nedodržení garantovaného času, může klient nárokovat vůči Tech Data Distribution sankce.
Jaké varianty služba obsahuje?
- SNT Smartservis 8x5xNBD,
- SNTE Smartservis 8x5x4,
- SNTP Smartservis 24x7x4,
- OS Smartservis 8x5xNBD Onsite,
- OSE Smartservis 8x5x4 Onsite,
- OSP Smartservis 24x7x4 Onsite
Cena služby je kalkulována na základě požadavků partnera nebo zákazníka, a to s ohledem na počty zařízení, typ zařízení, požadovaný reakční čas a služby.
Zvýhodněné podmínky platí pro partnery také v případě doplňkových služeb. Tech Data Distribution nabízí konzultaci nad návrhy řešení LAN/WAN, možnost testování zařízení v profesionální laboratoři, zapůjčení zařízení k partnerovi nebo zákazníkovi, stejně jako instalaci zařízení on-site.
Partneři mohou řešit svůj problém telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím webového rozhraní.
Službu Smartservis mají v Azlanu na starosti vedoucí obchodní jednotky Cisco Karel Šťastný, product manager Vít Martinec a konzultant Jakub Tikovský. Více informací o Azlanu a potřebné kontakty naleznete na webu společnosti.
Zdroj: Tech Data, ChannelWorld