Lidé: Vít Martinec další posilou v Azlanu

Divize společnosti Tech Data Distribution, zaměřená na distribuci s přidanou hodnotou, oznámila další personální změnu v týmu Networkingu. Za jaké značky bude Vít Martinec zodpovědný? A s jakými plány Azalnu jeho nástup souvisí?



Vít Martinec, produktový manažer značek Nortel, Axis a LinksysNovou posilou divize Azlan je Vít Martinec (26), který v rámci týmu Networking nastoupil na pozici produktového manažera pro značky Nortel, Axis a Linksys.

Vít Martinec v minulosti působil jako softwarový technik ve společnosti Global Payments Europe. Následně se věnoval správě databází odběratelů a resellerů v Hewlett-Packard. Naposledy měl na starosti nákup materiálu a komponentů pro výrobu, výběr dodavatelů, optimalizaci skladových zásob a tvorbu plánu výroby a strategie pro koncové zákazníky v kladenské firmě Celestica Czech Republic.

V rámci divize Azlan bude podle Vít Martinec odpovědný za poskytování maximální podpory obchodním partnerům, komunikaci s výrobci a marketingové aktivity spojené s produkty značek Nortel, Axis a Linksys.

Jak pro IDG TV uvedla Michaela Modálková, ředitelka Azlanu, tato divize Tech Daty v současnosti nabízí plnohodnotné služby distributora s přidanou hodnotou, jako jsou školení, předprodejní a poprodejní podpora nebo demo centrum. V tomto roce lze v Azlanu očekávat další rozvoj.

„Posílili jsme jí personálně i obchodně. Rozšířili jsme IBM tým a restrukturalizovali tým networkingu, který má za úkol dále zvedat prodeje Cisca. Ambiciózní cíle má na trhu HP ProCurve, určitě bychom rádi přispěli k jejich naplnění. Azlan bude tento rok více vidět i díky partnerským setkáním zaměřeným čistě na zákazníky této divize. Uvedeme motivační programy pro nové partnery a zdůrazníme výhodu dostupnosti zboží. Chceme se také více soustředit na oslovení SMB zákazníků," uvedl v rozhovoru pro ChannelWorld Martin Tolar.

Tomu odpovídají i dříve oznámené změny v týmu Cisco nebo v týmu IBM.







Komentáře