Azlan zavedl technickou a servisní podporu pro partnery Cisca

17. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Azlan, VAD divize společnosti Tech Data Distribution, spustila od začátku září službu technické a servisní podpory pro produkty a řešení Cisco. Jak ji můžete získat?

Sužba technické a servisní podpory, kterou Azlan nově poskytuje, má snížit investice partnerů do budování vlastní technické podpory. Sužba technické a servisní podpory, kterou Azlan nově poskytuje, má snížit investice partnerů do budování vlastní technické podpory. Vhodná je tedy především pro menší dodavatele. Ti mohou využít služeb, na které by jinak sami neměli vlastní kapacitu. Služba je dostupná pro všechny a lze objednat u vašeho obchodníka v Tech Data Distribution.

„Tech Data je celosvětově největším distributorem Cisco technologií. Proto je pro nás důležité, aby všichni naši partneři měli možnost opřít se o profesionální servisní dohled i technickou podporu pro technologii Cisco. Jsme rádi, že jsme již díky této nové službě pomohli partnerovi uzavřít zajímavou zakázku,“ uvedl v tiskovém oznámení ředitel divize Azlan Jaroslav Salva.

Podle generálního ředitele společnosti Tech Data Distribution Tomáše Cíglera je zavádění vyššího standardu služeb pro zákazníky jedním z klíčových prvků nové strategie firmy. „Dobře si uvědomujeme, jak důležití jsou pro nás spokojení partneři a jejich zákazníci. Proto jim chceme i v budoucnu vycházet maximálně vstříc a hledat nové možnosti podpory v jejich rozvoji,“ napsal dále v oznámení Tomáš Cígler.

Jak služby fungují?

Servisní služba poskytovaná Azlanem nese název SmartServis. Podle zveřejněných údajů zahrnuje následující benefity:

bitcoin školení listopad 24

  • aktualizace softwaru – software operačního systému Cisco, přístup k aktualizacím
  • výměna hardwaru – zajišťuje rychlou expedici náhradních dílů a prvků (včetně možnosti garantované SLA)
  • technická pomoc – ServiceDesk společnosti zajistí odbornou pomoc ve spolupráci s oddělením Cisco - TAC (Střediska technické pomoci), zákazník komunikuje se ServiceDeskem v českém jazyce
  • 24x7 aktivní dohled nad spravovaným zařízením s proaktivní reakcí dohledu

Mezi hlavními výhodami technické podpory distributor uvádí následující body:

  • tým zkušených certifikovaných odborníků na Cisco technologie
  • vysoká flexibilita
  • instalace a konfigurace projektů po celé ČR
  • konzultační služby a návrhy řešení

Více se o nabídce společnosti dozvíte na stránkách divize Azlan.

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě