Hlavní navigace

Konkurence: Alza.cz v roce 2014 zvýšila svůj obrat o 26 %

15. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Obrat největšího tuzemského e-shopu dosáhl 11,5 miliardy Kč bez DPH.

Společnost Alza.cz oznámila své předběžné hospodářské výsledky za rok 2014. Za celé období Alza dosáhla obratu ve výši 11,5 miliardy Kč bez DPH (13,9 miliardy Kč včetně), což je o 26 % více než v roce 2013. Alza výrazně rostla i v dalších ukazatelích.

Počet vyřízených objednávek přesáhl 4,8 milionu, o 1,8 milionu více než v roce 2013. Díky rozšiřování sítě kamenných poboček pak měl Alze meziročně vyrůst počet návštěvníků těchto provozoven o 40 %.

Počet nabízených položek v e-shopu vyrostl z 50 na 72 tisíc, čemuž pomohla i například akvizice společnosti Publero.

Alza dále v loňském roce například začala provozovat vlastní doručovací službu, v holešovické centrále otevřela Apple Shop a spustila prodej do dalších zemí mimo ČR a SR.

Graf – Vývoj obratu Alza.cz

Zdroj: Alza.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
TD Synnex je oficiálním partnerem pro školení Amazon Web Services
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Gartner: 75 % podniků bude do roku 2028 prioritizovat zálohování aplikací SaaS
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu