Apple bude prodávat hodinky Watch v luxusních obchodních domech

31. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Apple
Uvedení Apple Watch na trh se blíží a taktika spojení nositelných technologií se stylem začíná nabývat jasnějších obrysů.

Jak se zdá, spekulace o prodeji Apple Watch coby módního doplňku místo pouhého elektronického zařízení, se ukázaly jako pravdivé.

Apple totiž (kromě toho, že hodinky půjčuje dámským lifestylovým časopisům) oznámil, že k 10. 4. otevře nové prodejní prostory ve velkých obchodních domech.

Těch míst nebude mnoho, vlastně budou jen tři – Selfridges v Londýně, Šindžuku v Tokiu a Galeries Lafayette v Paříži.

Ve všech případech jde o světové proslulá obchodní domy a symboly luxusu. Nové Apple Watch se tak ocitnou přesně v takové společnosti, kde je chce Apple mít.

V Londýně se bude Watch údajně prodávat po boku šperků a hodinek značek Cartier nebo Gucci, v Paříži má prodejní prostor zabrat velkou část druhého patra, hned vedle proslulých designérů.

Chystá se tedy spojení technologie a stylu, na které klientela Applu slyší. Možná i proto mají analytici z Canalys jasno v tom, které zařízení bude tahounem růstu segmentu nositelné elektroniky v letošním roce.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP