Jak se zdá, spekulace o prodeji Apple Watch coby módního doplňku místo pouhého elektronického zařízení, se ukázaly jako pravdivé.
Apple totiž (kromě toho, že hodinky půjčuje dámským lifestylovým časopisům) oznámil, že k 10. 4. otevře nové prodejní prostory ve velkých obchodních domech.
Těch míst nebude mnoho, vlastně budou jen tři – Selfridges v Londýně, Šindžuku v Tokiu a Galeries Lafayette v Paříži.
Ve všech případech jde o světové proslulá obchodní domy a symboly luxusu. Nové Apple Watch se tak ocitnou přesně v takové společnosti, kde je chce Apple mít.
V Londýně se bude Watch údajně prodávat po boku šperků a hodinek značek Cartier nebo Gucci, v Paříži má prodejní prostor zabrat velkou část druhého patra, hned vedle proslulých designérů.
Chystá se tedy spojení technologie a stylu, na které klientela Applu slyší. Možná i proto mají analytici z Canalys jasno v tom, které zařízení bude tahounem růstu segmentu nositelné elektroniky v letošním roce.
Zdroj: IDG News Service