Společnost IBM využila svého setkání IBM PartnerWorld k představení plánu na restrukturalizaci modelů partnerské podpory a odhalení čtyř nových iniciativ, které mají partnery „popostrčit“ směrem ke klíčovým segmentům.
Nový model podle IBM počítá s vylepšením „celkové zkušenosti“ partnerů a má nabídnout vyšší zisky prostřednictvím hodnoty duševního vlastnictví, zaměření na nové klienty a stavění nových řešení.
Pokud jde o zmíněné klíčové segmenty, IBM by rádo vidělo partnery zaměřené například na umělou inteligenci, cloud, blockchain nebo kybernetickou bezpečnost. IBM na podobné slibné oblasti dlouhodobě sází a poslední dobou se mu to konečně začíná vyplácet.
Vyvíjejte a budujte s námi!
Výrobce chce partnerům dále nabídnout flexibilní benefity a podporu skrze nově rozšířenou nabídku zkušebních verzi SaaS řešení, sandboxy, kredity pro IBM Cloud nebo pomoc s vývojem nových řešení postavených na jeho technologií.
Partneři se mohou těšit také na rozšířené marketingové prostředky určené na podporu těch, kteří vykazují aktivní snahu o získávání nových znalostí v oblastech, jako je digitální marketing a další.
Další formou podpory bude nová samoobslužná platforma určená partnerům, kteří vytváření a prodávají řešení propojená s technologiemi IBM, jež nabídne technickou podporu, předpřipravené šablony kódů nebo vzdělávací kurzy.
Šíření povědomí a motivační zdroje
V neposlední řadě pak IBM zdvojnásobilo svou přítomnost na tržištích a cloudových agregátorech třetích stran a během nadcházejících kvartálů chce svůj dosah rozšířit ještě dále, aby se zapsalo do povědomí širší skupiny potenciálních parterů a klientů.
Partneři IBM mohou využít několika motivačních akcí. Nabídka zahrnuje například 10 TB v rámci úložiště IBM Cloud Object storage, 100 tisíc konverzací s umělou inteligencí Watson Assistant nebo bonus ve výši až 50 tisíc dolarů za převedení klienta od konkurenčního poskytovatele.
Změny v partnerském modelu IBM by měly začít být zaváděny od počátku dubna 2018.
Zdroj: IDG News Service