Loni jsme začali s přerodem obyčejného hlasování pro IT distributory a výrobce roku v kvalitativní průzkum prodejních kanálu a distribuce.
Uvědomujeme si, že výsledky dotazování musejí přinášet informační hodnotu především vám, resellerům. Distributorům a výrobcům pak mají poskytnout reálnou zpětnou vazbu a náměty na zlepšování služeb.
Poučili jsme se z loňského ročníku a vašich připomínek (ještě jednou děkuji všem, kteří se zapojili i do první rozšířené verze průzkumu), upravili jsme obsah a hlavně přepracovali formu dotazování, aby bylo co nejpříjemnější, časově nejefektivnější a zároveň poskytlo v praxi použitelné závěry.
Nová studie s novými technologiemi
Unikátní interaktivní průzkum kombinuje on-line dotazník s video-dotazováním a co-browsingem. Respondent může vyplňovat odpovědi sám a za asistence tazatele.
Pokud vás zajímá:
- podrobnější hodnocení dodavatelů obchodními partnery,
- chcete vědět, jak vaše konkurence vidí trh,
- kudy se vyvíjejí prodejní kanály,
- v čem vnímají největší ohrožení byznysu
- a co je pro ně naopak hlavní příležitost,
zapojte se taky.
Jako odměnu získáte výsledky studie plus předplatné časopisů ChannelWorld, Computerworld a CIO Businessworld na rok zdarma.
Stačí nám zanechat na sebe kontakt. Věřím, že to za deset minut času stojí.
Pozn.: Do studie se mohou zapojit pouze reselleři, VAR, poskytovatelé služeb, systémoví integrátoři, ISP a IAP. Do studie nebudou zapojeni výrobci a distributoři.