Distree EMEA se stává setkáním dodavatelé a nákupčích retailů, kteří mohou sjednat schůzky jeden na jednoho v profesionálním prostředí orientovaném na byznys, uvádí organizátor Distree Events.
Farkou Hemraj, CEO a spoluzakladatel Distree Events v oznámení uvedl: „Všichni evropští retaileři a e-raileři jsou pod tlakem zlepšování zásobovacího procesu a vyjednávání lepších nákupních podmínek, které zajisti marže a marketingovou podporu. Žádný retailer si nemůže dovolit minout žhavé produktové novinky, které budou utvářet spotřebitelskou poptávku v roce 2013.“
Distree EMEA 2013, které se uskuteční 19. – 22. 2. v Monaku, se zúčastní více než 130 výrobců ICT a spotřební elektroniky .Tuto konferenci využijí jako platformu pro setkání s existujícími i potenciálními partnery z různých zemí celého regionu.
„Jsou zde někteří neuvěřitelně bystří evropští e-taileři, kteří jsou na špici ve smyslu identifikace ‚příštího velkého tématu‘ a potenciálních ‚category killerů‘,“ dodal Hemraj.
Retaileři a e-taileři se na akci zároveň mohou setkat s hlavními evropskými distributory, aby probrali témata jako strategie e-fulfilmentu či roli logistiky třetích stran v dnešním multikanálovém prostředí.
Nákupčí z celé Evropy již potvrdili účast na Distree EMEA. Jsou mezi nimi mimo jiné zástupci společností Carrefour, Darty, Electronic Partner, Euronics, Euroset, FNAC a Mediamarkt.
Ani letos pak na Distree EMEA nebudou chybět přednášky a workshopy řady analytiků. Speciální průzkum prodejních kanálů připravila agentura Context.
Zdroj: Distree Events