Distree EMEA 2013 chystá konferenční program pro seniorní výkonné zástupce firem z regionu EMEA. Patrick Moorhead, podle Apollo Research nejlepší americký analytik v oblasti technologií, vystoupí se svou keynote a zúčastní se interaktivního workshopu.
Rachel Bondiová ze společnosti Microsoft, platinového sponzora, bude více než 1000 zástupců e-tailerů, retailerů, distributorů a výrobců ICT a spotřební elektroniky na Distree EMEA 2013 prezentovat budoucí strategii firmy. Akce se uskuteční 19. – 22. 2. 2013 v Monaku.
Analytická společnost GfK poskytne v rámci své keynote přístup k datům o trhu na regionální úrovni a nabídne vhled do budoucích trendů v IT.
Součástí konference budou také přednášky pro specifické skupiny: summit pro distributory na rozvíjejících se trzích, summit pro evropské distributory, summit pro evropské retailery a e-tailery, a strategické fórum.
Fabrizio Valente, zakladatel v konzultantské společnosti Kiki Lab pronese řeč v rámci summitu pro retail a e-tail. Zaměří se na cross-channel strategie a na to, jak se retaileři mohou vypořádat s měnícím se chováním spotřebitelů nakupujících v e-tailu.
Společnost Context pak představí exkluzivní výsledky průzkumů ChannelWatch pro jednotlivé regiony.
„S natolik diverzifikovanou skupinou účastníků Distree EMEA se snažíme poskytnout flexibilní konferenční program, který pokryje hlavní oblasti celého odvětví, ale také nabídne příležitost pro hluboký vhled do specifických témat a regionů,“ vysvětlil v oznámení Farouk Hemraj, CEO a spoluzakladatel Distree events.
Již tradičně Distree EMEA uspořádá setkání a workshopy se zástupci výrobců a regionálních odborníků. Nebude chybět ani tzv. Fresh: A First Look at New Technology, kde budou prezentovány nejnovější produkty z oblasti IT a CE.
Zdroj: Distree events