Petr Atanasčev byl jmenován novým ředitelem produktového marketingu ve společnosti Konica Minolta. Bude zodpovídat za portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení firmy v České republice.
Atanasčev uvedl, že jeho cílem pro rok 2019 bude efektivní konsolidace nabídky produktů a služeb a rozšíření podpory aktuálních produktů v kontextu aktuálních služeb a problémů českých firemních zákazníků.
„Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub, ale i další inovační projekty, které vyvíjí naše laboratoře v Brně,“ dodal.
Petr Atanasčev vystudoval obor Telekomunikační a informační technika na VUT v Brně. Ve společnosti Konica Minolta působí od roku 2011, předtím se věnoval tvorbě internetových prezentací a grafiky ve vlastní firmě.
Zdroj: Konica Minolta