Oracle souhlasil s odkupem společnosti Eloqua za 871 milionů dolarů. Akvizice by měla být dokončena v první polovině roku 2013.
Již dříve letos Oracle oznámil nové produktové zaměření na „zákaznickou zkušenost“. Relativně nový termín v oblasti CRM (Customer Relationship Management) představuje poskytování mnohem více personalizovaného přístupu k marketingu a podpoře, především při využití sociálních médií.
Dohoda se společností Eloqua staví na předchozích akvizicích Oraklu – firem Vitrue a RightNow. Oracle je tak přímým konkurentem Salesforce.com, poskytovatele cloudového CRM, který provádí podobné akvizice marketingových technologií.
Software Eloqua se podle prohlášení stane základem Oracle Marketing Cloudu. Použitím technologie Eloqua získají zákazníci lepší „přehled, zachytávání a analyzování digitální podoby potenciálních zákazníků včetně jejich preferencí, chování a rozhodovacího procesu pro přesnější vyhodnocení a kvalifikaci leadů a identifikaci příležitestí.“ Po dokončení dohody zůstane platforma Eloqua otevřená aplikacím třetích stran.
Zdroj: IDG News Service