Hlavní navigace

Oracle kupuje výrobce marketingového softwaru Eloqua za 871 milionů dolarů

27. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Oracle, Eloqua
Výrobce marketingového automatizačního softwaru, společnost Eloqua, kupuje Oracle po Buddy Media, aby dohnal Salesforce.com.

Oracle kupuje výrobce marketingového softwaru Eloqua za 871 milionů dolarůOracle souhlasil s odkupem společnosti Eloqua za 871 milionů dolarů. Akvizice by měla být dokončena v první polovině roku 2013.

Již dříve letos Oracle oznámil nové produktové zaměření na „zákaznickou zkušenost“. Relativně nový termín v oblasti CRM (Customer Relationship Management) představuje poskytování mnohem více personalizovaného přístupu k marketingu a podpoře, především při využití sociálních médií.

Dohoda se společností Eloqua staví na předchozích akvizicích Oraklu – firem Vitrue a RightNow. Oracle je tak přímým konkurentem Salesforce.com, poskytovatele cloudového CRM, který provádí podobné akvizice marketingových technologií.

MMF24

Software Eloqua se podle prohlášení stane základem Oracle Marketing Cloudu. Použitím technologie Eloqua získají zákazníci lepší „přehled, zachytávání a analyzování digitální podoby potenciálních zákazníků včetně jejich preferencí, chování a rozhodovacího procesu pro přesnější vyhodnocení a kvalifikaci leadů a identifikaci příležitestí.“ Po dokončení dohody zůstane platforma Eloqua otevřená aplikacím třetích stran.


Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024