Přes 150 zástupců retailů a e-tailů z 32 zemí se mohlo na Distree EMEA 2015 setkat s 300 představiteli distributorů z 65 států. Ve výstavních prostorech byly vidět zejména připojená zařízení, chytré technologie, příslušenství a periferie.
Během konference se uskutečnilo přes 6 000 předem smluvených obchodních schůzek. Distree přestěhovalo letošní ročník do Grimaldi Forum, aby poskytlo více prostoru pro stánky vystavovatelů.
Součástí největší konference pro prodejní kanály a distribuci v regionu EMEA bylo také vyhlášení EMEA Channel Acadamy: 2015 Awards o nejlepší distributory a výrobce.
Kromě rozsáhlých prezentací analytiků GfK (např. na témata trendů v prodejních kanálech, chytrých hodinek, či budoucnosti PC) se mohli návštěvníci zúčastnit Smart Channels Summitu o chytrých technologiích, který pořádal Context.
Nechybělo populárních „60 sekund na přesvědčení“ (60s to Convince Awards), kde zvítězily společnosti Port Design (Best Design Awards za batoh s ovladatelnou svítící stěnou) a Modecom (Best Innovation a Best Presentation za mikro počítač FreePC).
Ve spolupráci se Sightline Group hostilo Distree EMEA také setkání Fresh – prezentaci nejnovějších technologických a obchodních inovací, které mají potenciál změnit poptávku.
Zdroj: ChannelWorld