Vážení čtenáři,
blíží se konec roku, výrobci se předhánějí s posledními promo akcemi, distributoři prodlužují pracovní doby a vy zřejmě finišujete poslední návaly objednávek. Za vydržení náporu, zvládnutí příprav a plánování do nového roku v posledních týdnech, vám snad bude odměnou pár dní klidu a odpočinku.
Před rokem můj předchůdce, kamarád a zakladatel ChannelWorldu na českém a slovenském trhu, Tomáš Punar, psal o čase bilancování. Za jeden kvartál působení v tomto projektu mi hodnocení roku 2010 nenáleží a Tomáš to zvládl za mě již při příležitosti svého rozloučení.
Web ChanneWorldu v tomto roce opět přinesl řadu informací, analytických dat, předpovědí a názorů profesionálů z distribučního trhu. Věřím, že výsledky naší práce jsou pro vás branou k novým obchodním příležitostem, ať už formou aktuálního zpravodajství, reportáží, komentářů nebo informací o probíhajících promo akcích a chystaných partnerských setkáních či seminářích.
Objektivním hodnocením pro naši redakci je nárůst počtu návštěvníků o více než 40 % oproti loňskému roku a vytvoření, troufám si říct, stabilní čtenářské základny.
Čtenáři si přišli na své i ve čtyřech tištěných speciálech, které jsme obohatili o nové formáty a analytické články. V dalších číslech tomu nebude jinak, přineseme vám informace pokrývající nabídku výrobců i distributorů od produktů, služeb až po podporu vás prodejců.
ChannelWorld v roce 2011
V únoru nás čeká vyhlášení ankety ChannelWorld Awards 2010 o nejlepší distributory v České republice i na Slovensku a poprvé také o nejlepší výrobce na českém trhu. Doposud hlasovalo přes 480 resellerů a doufáme, že v posledním měsíci hlasování účast ještě vzroste.
I v roce 2011 se můžete těšit na minimálně čtyři tištěné speciály a každodenní zprávy na webu ChannelWorldu. Zavedli jsme možnost objednávek celoročního předplatného za 400 Kč / 17,3 EUR. Dosud zaregistrovaní čtenáři budou speciál samozřejmě dostávat i nadále za stejných podmínek jako při registraci. Přidanou hodnotou pro nově zaregistrované zůstane měsíční informační mailing a přístup k uzavřeným částem webu.
S cílem projektu přinášet obchodní příležitosti jsme vás seznámili nejednou. Pro příští rok si kromě zajímavého obsahu klademe za cíl zlepšování uživatelských zkušeností se všemi službami, které vám ChannelWorld poskytuje. Již teď chystáme řadu vylepšení ke stávajícím funkcím, jako jsou kalendář partnerských setkání a seminářů či unikátní katalog českých a slovenských distributorů. Plánujeme ale také funkce nové.
Naše zpravodajství nyní doplní vánoční a novoroční přání. Ačkoliv přicházejí do redakce, patří také vám, tedy všem obchodním partnerům a našim čtenářům. Nad standardním obsahem se opět sejdeme v příštím roce, přesněji 3. 1. 2010.
Za celou redakci vám děkuji za přízeň, přeji hezké svátky, veselý Nový rok a úspěšné obchodování po celý rok příští.
Jan Mazal
Šéfredaktor ChannelWorldu
I když žijeme v 21. století, za techniku, a vy to víte nejlépe, se stále 100% zaručit nelze. Vždy je co zlepšovat a nejlepším kritikem jsou samotní čtenáři – uživatelé. Proto prosím směřujte veškeré připomínky a návrhy na zlepšení na mou adresu: jan_mazal@idg.cz