Alza.cz dosáhla v uplynulém roce celkového obratu 4,164 miliardy Kč. Meziročně tak obrat společnosti vzrostl o 30%. Jak se uvádí v tiskové zprávě, společnost aktuálně hospodaří bez zadlužení a její výsledek potvrzuje trend dlouhodobého stabilního růstu společnosti.
„I v letošním roce tak potvrzuje Alza.cz pozici největšího internetového obchodu na českém trhu. Je jedničkou nejen v oblasti prodeje počítačů a elektroniky, ale s velkým odstupem vede rovněž žebříček všech českých internetových obchodů“, uvedl v tiskovém oznámení Jan Samko, marketingový ředitel společnosti Alza.cz.
Zdroj: Alza.cz
Internetový obchod Alza.cz nabízí v současné době více než 30 000 různých produktů od 850 značek v 3 000 kategoriích. V roce 2009 e-shop vyřídil 1 141 280 objednávek, což je oproti loňským 792 000 objednávek nárůst o 44%.
Alza nabídla rovněž údaje o návštěvnosti svého e-shopu. Podle nich návštěvnost webových stránek www.alza.cz překonává hranici 5 milionů návštěv měsíčně. Denní návštěvnost přesahuje 200 000 unikátních uživatelů, kteří se denně postarají až o 2 miliony zobrazených stránek (pozor, jde o údaje za prosinec 2009).
Zdroj: Alza.cz
Alza již dříve oznámila výsledky obchodování za první čtvrtletí 2009. V tomto období dosáhla tržeb 1,07 miliardy korun a meziročně rostla o více než 30 %. Během roku internetový obchod intenzivně rozšiřoval svou nabídku a zaváděl nové služby pro zákazníky jako šrotovné, servisní středisko ve spolupráci s S&T CZ, nebo značkový obchod s produkty HP.