Společnost SWS uspořádala již 39. partnerské setkání v jihomoravských Čejkovicích. Podzimní konferenci po většinu času přálo počasí a na zhruba 800 účastníků čekal tradiční a léty prověřený program.
Setkání začalo již 9. 10., kdy se na čejkovickém zámku konala večeře a degustace vín pro pozvané VIP partnery. Hlavní program pak proběhl ve čtvrtek 10. 10. v zámeckých sálech i v podzámčí, kde vyrostlo obvyklé stanové městečko vendorů.
Nádvoří zámku tentokrát ovládla značka HP, takto generální partner setkání. „Hápéčko“ zde prezentovalo průřez svým portfoliem, nabídlo zábavu ve virtuální realitě poháněné herním strojem Omen a v neposlední řadě pohostilo účastníky pečenou husou.
Louce v podzámčí pak tradičně dominoval Dell, který kromě stanu s výstavou koncových zařízení přivezl také herní automaty, aby si účastníci mohli odpočinout – případně se rozčílit – u starých klasik, jako jsou Mortal Kombat nebo Super Mario Bros.
Vše o tisku od HP
Dopoledne a brzké odpoledne patřilo prezentacím výrobců, které odstartovala společnost HP. Miroslav Drahoš účastníkům představil ochutnávku nového portfolia tiskových zařízení a poukázal zejména novinku HP Neverstop, bezcartdigovou laserovou tiskárnu.
Neopomněl ani poukázat na výhody HP oproti konkurenci. Vypíchl zejména zavedenou značku, vylepšenou bezpečnost zařízení a robustní podporu mobilního tisku.
Eset spouští nový partnerský program
Petr Danielovský ze společnosti Eset se ve svém energickém příspěvku věnoval hlavně novému partnerskému programu, jenž bude spuštěn již zkraje příštího roku. Program se nově rozšiřuje o partnerskou kategorii Security Partner, která láká na vyšší provize.
Dále partnery úrovně Gold a vyšší vyzval, aby se spojili se zástupci Esetu a nastavili individuální roční plány. Upozornil i na změny v certifikacích – ke stávajícím Všeobecná 50+ a Technická 100+ se přidává Pokročilá 500+.
Lenovo radí, jak si vydělat nejen prodejem PC
Lenovo se jménem Michala Pikuse a Josefa Chvály zaměřilo na představení obchodních nástrojů pro zvýšení ziskovosti. Zástupci v tomto kontextu podotkli, že Lenovo nabízí registraci obchodních příležitostí i konfigurátor pro specifické požadavky.
Nejdůležitějším bodem prezentace ovšem bylo uvedení zbrusu nového obchodního nástroje Lenovo TIPS (TopSeller Instant Prices), který prostřednictvím okamžitého nacenění zakázky partnerům slibuje urychlení objednávek pro malé zákazníky.
Asus spustil partnerský program
Za společnost Asus vystoupili Lukáš Sopek, který představil novinky v nabídce a partnerské podpoře. Z nových modelů zmínil například chystanou prémiovou řadu ProArt, inovativní ZenBooky s displeji místo touchpadů nebo herní bestii ROG Mothership Gz700.
Poté si vzal slovo Miroslav Hrůza, aby stručně představil nový lokální partnerský program. Ten nabízí tři úrovně rozdělené podle obratových kritérií a partneři mohou čerpat obvyklé bonusy a výhody podle dosaženého statusu – více v samostatném článku.
Bratr má plán
Prezentaci společnosti Brother odstartoval Michal Jozífek, jenž představil portfolio tiskáren štítků. Partnery upozornil na širokou škálu formátů a typů spotřebního materiálu, možností konfigurace tiskáren pro konkrétní potřeby zákazníka nebo podporu tisku z mobilní aplikace.
Poté si slovo vzal Vít Vyhnálek, který partnerům představil marketingovou akci Plán B zaměřenou na spotřebitele a malé firmy. Akce se týká inkoustových tiskáren InkBenefit a partneři se během konání akce mohou těšit na vyšší marže, cenová zvýhodnění a další bonusy.
Bitdefender ochrání i sítě
René Pospíšil přijel se svým týmem do Čejkovic představit značku Bitdefender, jež se během své stále ještě poměrně krátké historie rozvinula v poskytovatele komplexního zabezpečení koncových bodů a nově také sítí (nejen) proti malwarovým útokům.
Bitdefender disponuje šesti vrstvami ochrany od detekce a prevence až po automatizované reakce na incidenty a ucelený reporting, vše s centralizovanou správou. Další výraznou výhodou je podle Pospíšila také kompletní lokalizace řešení do češtiny.
Vše o computingu od HP
Druhé přednášky značky HP se chopili Tomáš Hubocký a Vít Janeba. Ti se společně zaměřili na prezentaci notebooků a desktopů HP určených pro podnikovou klientelu. Pozornost věnovali zejména designu a zabezpečení zařízení.
Účastníci si mohli na vlastní oči prohlédnout žhavou novinku z dílny HP – byznysový konvertibilní notebook HP Elite Dragonfly v modrém provedení. Zajímavostí je, že tento 13,3'' notebook váží méně než jeden kilogram.
Lexmark s extra marží
Za společnost Lexmark se představil channel manager Martin Kozdera, který v úvodu shrnul situaci na trhu tiskáren. Jako nejsilnější prodejní argument pro resellery vyzdvihl fakt, že se neprodává jen zboží, ale i služby.
Následoval průřez nabídkou tiskových zařízení Lexmarku a upozornění na podporu partneru ve čtvrtém kvartálu 2019. Výrobce na sklonku roku nabízí extra marži 5-20 %, které lze využít ve spojení s promoakcí s distributorem SWS.
Po práci legraci
Poslední prezentace skončila okolo třetí odpoledne a následoval přesun do nedaleké orlovny, kde si účastníci mohli vyzvednout odměny za účast na přednáškách, navštívit stánky vendorů a probrat s nimi vše, co se nestihlo během hlavního programu.
Tím byla formální část setkání završena a následovala večerní zábava na zámku doprovázená prohlídkami čejkovických templářských sklepů a neustálým přísunem (nejen) moravských specialit a lahví od místních vinařů.
Večerní program zahájil Petr Lipner, šéf obchodního oddělení SWS, který za asistence Tomáše Hubockého z HP na zámeckém nádvoří losoval výherce tomboly. Poté se již na pódiu objevila kapela Waťák hrající průřez největšími hity od Kabátu.
Zatímco nádvoří patřilo tvrdé hudbě a pivu, pod klenutým stropem zámeckého sklepa zahrála cimbálová muzika v podání souboru Olina, která v nejednom účastníku probudila moravské geny a po několika sklenkách vína začalo být v podzemí příjemně veselo.
Zdroj: ChannelWorld