EMC spoléhá v cloudovém byznysu na partnery

29. 9. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © maxkabakov - Fotolia.com
Na Canalys Channels Forum 2014 byl široce diskutovaným tématem cloud a související služby. Jak tuto oblast vnímá EMC a jak je pro něj důležitý prodejní kanál?

Philippe Fosse, VP EMEA channels uvedl, že EMC chce přes partnery v Evropě dělat stále větší byznys.

„V současné době děláme přibližně 65 % byznysu přes resellery a distribuci. Když přidáme aliance je nad 80 % a chceme v tom pokračovat,“ řekl Fosse.

V tradičním byznysu chce EMC rozvíjet prodej nižších řad. Je jeden tržní segment, kde máme rezervu, a tím jsou entry-level systémy, přiznává Fosse. Nedávno proto EMC oznámilo iniciativu, v rámci které spolupracuje s distributory, aby situaci zvrátili.

Za druhé chceme rozšířit byznys s našimi velkými partnery a stejně tak s distributory pro midmarket a SMB, dodal Fosse.

Okamžitou příležitostí růstu jsou pro partnery naše all-flash pole XtremeIO a několik dalších produktů, které budou kanálem preferované. „To znamená, že je chceme přes partnery prodávat téměř exkluzivně,“ dodal Fred Kohout, VP, global partner marketing v EMC.

Proto také podle Kohouta EMC výrazně posílilo fondy pro market a business development.

V oblasti cloudu se EMC spoléhá na hybridní řešení. „Tlačíme naše partnery, aby buď stavěli svou vlastní cloudovou instrastrukturu, na které mohou dále poskytovat a prodávat svá řešení, nebo jako řeslleři tato řešení přeprodávali svým zákazníkům,“ uvedl Philippe Fosse.

Aby EMC pomohlo lépe nastavit spolupráci mezi cloudovými poskytovateli, distributory a resellery  oznámilo Cloud connect program.

Simon Walsh, COO EMC, uvedl, že společnost má napříč Evropou mezi 500-1000 poskytovateli služeb, tohle číslo se velmi liší. Očekává však, že jejich počet bude rychle růst.

„Pokud zákazníci budou využívat hybridní cloud, naši partneři budou perfektně pozicování, aby toho mohli využít skrze řešení, které uvádíme na trh,“ uvedl Fosse k novým možnostem poskytování služeb nad nově oznámenými produkty.

„Navrhli jsme program, který reflektuje transformaci odvětví. Začínáme vytvářet komunitu mezi resellery, poskytovateli cloudových služeb a systémovými integrátory, a ukazujeme, jak mohou na trhu spolupracovat,“ uvedl Simon Walsh s odkazem na připravovaný Business Partner Program pro rok 2015.

bitcoin školení listopad 24

Philippe Fosse jako konkurenční výhody pro resellery doplnil, že EMC samo neposkytuje žádný cloud, takže nebude konkurovat svým partnerům, ať staví na technologiích EMC cloud u sebe (pro poskytování služeb) nebo u zákazníka.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem