Společnost EMC oznámila, že spojila všechny své partnerské programy do sjednocené globální struktury. Cílem Business Partner Programu (BPP) je nabídnout partnerům transparentní model, který bude odměňovat ty, kteří zprostředkují „hluboké a široké investice napříč nabídkou EMC“.
Společnost zdůraznila význam toho, že BPP připravila společně se samotnými partnery.
„Prověření poskytovatelé cloudových služeb a systémoví integrátoři hrají zásadní roli v přechodu našich zákazníků na třetí platfomu,“ uvedl víceprezident EMC Terry Breen.
„Pokud jim nabídneme model hlubšího zapojení, dokážeme společně s našimi partnery vyvinout nová řešení, která přinesou úspěch našim společným zákazníkům,“ dodal.
Nové rozdělení
Globální program je rozdělený na několik oblastí podle toho, zda je partner resellerem, distributorem, poskytovatel cloudových služeb, systémový integrátorem nebo poskytovatelem outsourcingu. Součástí BPP je i program SecurWorld bezpečenostní divize RSA.
Partneři působící ve více oblastech mohou sbírat kredity na školení skrze kvalifikace v produktech VMware, Pivotal, RSA nebo VCE a získat tak přístup k dalším programům a nižším investicím do prodeje nebo získávání technických certifikací.
BPP nabídne řadu rabatů pro resellery hardwaru, softwaru i služeb EMC, začínajících již na prvním dolaru a rostoucí v zásivlosti na dosažení koknkrétních výší obratu.
Nový status „Partner Only“ poskytne resellerům na nižších příčkách přístup k diskovému poli VNXe3200 nebo systému DD2200.
Jako doplněk k BPP spustilo EMC několik dalších iniciativ pro konkrétní typy partnerů. V reakci na rostoucí počet cloudových poskytovatelů společnost představila službu Cloud Series Provider Bid Desk a službu Cloud Partner Connect Program, jejímž účelem bude propojení cloudových poskytovatelů s resellery.
Poslední oznámenou novinkou je spuštění provozu nového vývojového centra v Indii, kde budou odborníci EMC pracovat společně s partnery společnosti na inovativních řešeních.
Zdroj: IDG News Service