Společnost Cisco oznámila, že služba Webex Meetings se dočká nové hlasové funkce využívající umělou inteligenci s názvem Cisco Webex Assistant. Ta je postavena na nedávno získané technologii společnosti Voicea.
Hlasová technologie je dle Ciska nyní integrována také do kontaktních center firmy. Integrace technologie Voicey s umělou inteligencí Google Cloud Contact Center (CCAI) podle společnosti posouvá práci operátorů na další úroveň.
„Statistiky uživatelů Voicea ukazují, že díky hlasovému asistentovi ušetří zaměstnanec ve firmě v průměru více než šest hodin týdně. Věříme, že uživatelé Webexu zaznamenají podobné výsledky,“ říká Ivan Sýkora, expert na technologie pro týmovou spolupráci.
Automatický přepis a přiřazování úkolů
Webex Assistant pro Webex Meetings umožňuje automatizovat běžné úkoly na schůzce, jako je například pořizování poznámek, jejich přepis a aktivní sledování mítinku odjinud. Uživatelé mají zároveň možnost asistenta upozornit, na co by se měl zaměřit.
Zaznamenané přepisy se podle Ciska dají zpětně prohledávat. Asistent také dokáže vytvořit akční položky, tzn. že umí aktivně přiřadit úkoly a upozornění ke konkrétním lidem. Dále dokáže automaticky rozpoznávat mluvčího.
Společnost dodává, že hlasový asistent v neposlední řadě nabízí řadu post-mítinkových funkcí, jež umožňují snadnou editaci a sdílení záznamů ze schůzky. K dispozici jsou například přepisy v reálném čase či automaticky přidané titulky.
Zdroj: Cisco