Společnost VIVnetworks.com, provozovatel služeb affiliate marketingu, který se podle ní úspěšně zabydluje v prostředí české e-komerce, ve své nové zprávě hovoří o rostoucím potenciálu blogů a obsahových webů. Tyto stránky mohou podle společnosti přivést do e-shopů až 35 % zákazníků.
„Důvěryhodnost, to je to, co lidé u e-shopů vedle příznivé ceny hledají nejčastěji. A právě stránky, které mají obličej a lze si za nimi někoho konkrétního představit, jsou těmi, kdo e-shopu mohou důvěryhodnost dodat,“ vysvětli Robert Studený z affiliate sítě VIVnetworks.com.
Podle VIVnetworks.cz se proto není čemu divit, když lidé dají na radu svého oblíbeného blogera a na odkaz na koupi například výrobku, o kterém bloger vypráví či píše, rádi kliknou a prodej dokončí. Podle statistik společnosti přijde nejvíce objednávek do e-shopů právě z blogů a obsahových webů.
Nejvíce zákazníků (35 %) je podle firmy osloveno prostřednictvím obsahových webů a blogů, u kterých nejlépe fungují recenze, PR články nebo různá doporučení.
Necelých 20 % zákazníků reaguje na cashback, což je forma slevy, kdy se kupujícímu vrátí část z hodnoty nákupu, a 25 % na slevové kupóny.
Zdroj: VIVnetworks.com