Od 1. září převezme Axis v regionu EMEA, kam spadají i ČR a SR, odpovědnost za marketing a prodeje celého portfolia síťových videoproduktů společnosti Canon.
Samotná akvizice oznámená loni v únoru přitom ukazovala spíše na opačný směr. Canon nabídl za Axis 2,8 miliardy dolarů. Anna Forsberg v rozhovoru pro ChannelWorld přiznala, že Canon má o partnerskou síť Axisu velký zájem.
Axis se stal součástí Canon Group ještě v roce 2015 a obě firmy od té doby diskutovaly o různých možnostech prosazování nabídky svých síťových videoproduktů a řešení. Axis nyní ve zprávě médiím uvedl, že tato změna v rámci prodejů a marketingu je efektivním způsobem, jak maximálně využít synergii společností Canon a Axis.
Partneři Canonu tak získají kromě přístupu k širšímu portfoliu také marketingovou, obchodní a technickou podporu firmy Axis.
„Trh produktů pro síťový videodohled vykazuje i nadále velký potenciál. Jako přední společnost v tomto oboru má Axis vynikající pozici, aby mohla zahrnout prodej síťových videoproduktů společnosti Canon do širokého portfolia svých produktů a řešení v regionech EMEA a v Severní Americe. Tyto změny ukazují silné odhodlání společnosti Canon budovat dlouhodobou účast Axis na trhu,“ uvedl v tiskovém oznámení Ray Mauritsson, prezident společnosti Axis Communications.
Na japonském trhu bude Canon (Canon Marketing Japan) i nadále prodávat portfolio síťových videoproduktů značky Canon, a stane se obchodním partnerem Axisu. Zbytek regionu Asie a Tichomoří je zatím v jednání.
Zdroj: Axis Communications, Canon