Axis přebírá odpovědnost za marketing a prodej IP dohledových řešení Canon

1. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Axis Communications, Canon
Společnosti Axis Communications a Canon oznámily, že uzavřely dohodu, podle níž dojde ke změně aktivit v oblastech prodeje a marketingu na hlavních regionálních trzích na celém světě.

Od 1. září převezme Axis v regionu EMEA, kam spadají i ČR a SR, odpovědnost za marketing a prodeje celého portfolia síťových videoproduktů společnosti Canon.

Samotná akvizice oznámená loni v únoru přitom ukazovala spíše na opačný směr. Canon nabídl za Axis 2,8 miliardy dolarů. Anna Forsberg v rozhovoru pro ChannelWorld přiznala, že Canon má o partnerskou síť Axisu velký zájem.

Axis se stal součástí Canon Group ještě v roce 2015 a obě firmy od té doby diskutovaly o různých možnostech prosazování nabídky svých síťových videoproduktů a řešení. Axis nyní ve zprávě médiím uvedl, že tato změna v rámci prodejů a marketingu je efektivním způsobem, jak maximálně využít synergii společností Canon a Axis.

Partneři Canonu tak získají kromě přístupu k širšímu portfoliu také marketingovou, obchodní a technickou podporu firmy Axis.

Trh produktů pro síťový videodohled vykazuje i nadále velký potenciál. Jako přední společnost v tomto oboru má Axis vynikající pozici, aby mohla zahrnout prodej síťových videoproduktů společnosti Canon do širokého portfolia svých produktů a řešení v regionech EMEA a v Severní Americe. Tyto změny ukazují silné odhodlání společnosti Canon budovat dlouhodobou účast Axis na trhu,“ uvedl v tiskovém oznámení Ray Mauritsson, prezident společnosti Axis Communications.

bitcoin školení listopad 24

Na japonském trhu bude Canon (Canon Marketing Japan) i nadále prodávat portfolio síťových videoproduktů značky Canon, a stane se obchodním partnerem Axisu. Zbytek regionu Asie a Tichomoří je zatím v jednání.

Zdroj: Axis Communications, Canon

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci