Adobe a Microsoft posilují svoje strategické partnerství s cílem porazit společného konkurenta, společnost Salesforce.com. Nejedná se o první spolupráci obou firem – v září 2017 například představily první sadu společných řešení.
V rámci nové dohody se chystají využít potenciál LinkedInu, sociální síť Microsoftu, kde usnadní uživatelům marketingového softwaru Adobe hledání a cílení skupin potenciálních zákazníků dalšího zboží.
Pokud například zákazník Adobe dodává zdravotnické vybavení nemocnici, díky novému partnerství bude mít možnost na LinkedInu pomocí cílených kampaní jednodušeji oslovovat osoby zapojené do rozhodovacího procesu – od lékařů a techniků až po finanční manažery.
Pokud marketingová kampaň zabere, prodejci pak budou moci k uzavření obchodu využít prodejní software společnosti Microsoft. Jen dodejme, že Microsoft získal sociální síť LinkedIn v roce 2016 za 26 miliard dolarů.
Zdroj: IDG News Service