Brněnská akce (12. 5.) patřila pivovaru Starobrno, zatímco v Praze (14. 5.) měli partneři možnost seznámit se s Klášterním pivovarem na Strahově. Zhruba 70 partnerů v Brně a 80 v Praze tak kromě přednášek a workshopů okusilo zlatavého moku přímo od zdroje. Součástí akce byla samozřejmě také prohlídka pivovaru.
Pražskou zastávku uvedl svou přednáškou Aleš Pícl ze společnosti D-link, který seznámil partnery s novinkami v sítích a nabídkou pro moderní digitální domácnosti. Pokud jste chyběli, můžete si více o novinkách z D-linku přečíst tady.
Druhým generálním partnerem akce byla společnost Canon. Další přednáška Petra Hniličky se proto zaměřila na tiskové periférie této značky. Canon má v současnosti na našem trhu 24 laserových zařízení pro tisk (tiskárny i multifunkce), a i v této kategorii je nositelem celé řady ocenění.
S produktovou nabídkou výrobce z oblasti foto a video seznámil resellery Pavel Šerý. Canon uvedl v lednu na trh řadu videokamer, v únoru zase nové kompakty a v březnu pak svoji vlajkovou loď zrcadlovku Canon EOS D500 (video IDG TV tady). Mezi funkcemi nových kompaktů vyzdvihl například možnost focení pod vodou a natáčení videa ve Full HD.
Jako další si vzal slovo Petr Kotva, obchodní ředitel ABC Data v ČR i SR. Ten seznámil partnery s možnostmi e-shopu A-partner a upozornil na řadu slev, které můžete získat při nákupech jeho prostřednictvím (např. při nakupování v ranních hodinách, při využití konfigurátoru atp.). Slevy se resellerům sčítají a jejich kombinací se tak můžete dostat na zajímavé ceny.
Petr Kotva dále připomněl partnerům nabídku zákaznického e-shopu pro jejich korporátní klienty. Internetový obchod A-partner umožňuje individuální nastavení podmínek nejen u marží, ale i logistiky nebo zobrazování. V letošním roce doplní tuto nabídku také e-shop Reseller Web, který budete moci nabídnout koncovým zákazníkům. Již nyní je v testovacím provozu a i vy ho můžete zdarma vyzkoušet. Finální verze se předpokládá během léta a bude nabízena za měsíční poplatek do 600 Kč.
Odpolední blok již patřil přednáškám dalších partnerů (např. Asus, Toshiba a další) a hlavně již zmiňované prohlídce pivovaru. Příjemné prostředí, uvolněnou atmosféru a zajímavý program si tak před odchodem všichni partneři distributora hlasitě pochvalovali.
Pokud se chcete seznámit s výsledky ABC Daty za loňský rok a první čtvrtletí nebo vás více zajímají plány distributora pro rok letošní, přečtěte si rozhovor s Petrem Jandíkem, ředitelem ABC Data v ČR a SR.