IDC: vývoj prodejů bezpečnostního SW v Polsku

V roce 2008 dosáhl trh bezpečnostního software v Polsku obratu 66,28 milionů dolarů. Při porovnání s rokem 2007 to představuje meziroční růst o 8 %. Čí produkty vládnou polskému trhu?



Analytici očekávají, že trh bezpečnostního software v následujících pěti letech poroste meziročním tempem 10,6 %Nejprodávanějším software se stali produkty společnosti Symantec s podílem 23,4 % z celkového prodeje. V Top 5 se dále umístil software od McAfee, Check Point, IBM a Kaspersky Lab.

Dominantním produktem na trhu se stal software pro správu zabezpečení obsahu a zneškodnění hrozeb, na jehož pořízení připadá 65,4 % celkových výdajů. Následují IAM produkty a software pro správu bezpečnosti a zranitelnosti.

Do bezpečnostního software nejvíce investoval sektor finanční (16,86 milionů dolarů), telekomunikační a veřejný.

Analytici očekávají, že polský trh s bezpečnostním softwarem v následujících pěti letech poroste meziročním tempem 10,6 % (Compound Annual Growth Rate) a v roce 2013 dosáhne obratu 109,58 milionů dolarů.

Podívejte se také na výsledky celosvětového trhu s bezpečnostním softwarem, které zveřejnil Gartner a predikci této analytické společnosti pro letošní rok.

Zdroj: IDC (září, 2009)







Komentáře