Podzimní Čejkovice s SWS opět prodloužily babí léto. Na prosluněném nádvoří zámku partnery tradičně vítal do kroje oděný pár rozdávající koláčky a slivovici. Jen před bránou je s pohoštěním předběhl Dell, který zval na svou výstavku na nádvoří zelenou a poukázkou na vestu (přeci jen podzim se blíží).
Setkání zahájil obchodní ředitel Stanislav Skalička na první přednášce společnosti Brother. Vyzdvihnul, že jde o jedinou tiskárenskou značku, která v tomto roce roste. Obecně se však SWS daří, Skalička uvedl, že SWS letos očekává 30% nárůst obratu, čemuž pomáhají především komodity jako notebooky, smartphony a tablety.
Poté partnery pozval na další přednášky výrobců a ochutnávky kubánských rumů, čokolád, čajů, kávy a samozřejmě vín, které tvořily doprovodný program celodenního setkání.
Na hlavním prostoru zámeckého nádvoří se rozkládal stánek společnosti Brother, kde si mohli návštěvníci prohlédnout jednotlivé produktové novinky prezentované na úvodní přednášce. Zájemci si zde zároveň mohli nechat udělat fotku s volitelným pozadím např. létajícího balónu či NY.
V podzámčí tentokrát postavily své stany společnosti Acer, Fujitsu, HP, Lenovo, MSI, Samsung a jako čerstvá novinka Ricoh, na jejíž SMB řadu tiskáren získala SWS nový kontrakt. Před podvečerním workshopem v Orlovně měl opět připraven stánek Nikon.
Na odpolední grilování večer navázal slavnostní raut v prostorách zámku. Ve sklepě vyhrávala cimbálová muzika Réva a na nádvoří vystoupili Zdeněk Izer s Šárkou Vaňkovou. Po nich to rozbalili The Backwards (Beatles revival). Kdo vydržel, mohl se jako každý rok později večer podívat do Templářských sklepů.
Zachyceno na přednáškách
Vít Vyhnálek ze společnosti Brother v ranní prezentaci nejprve představil monochromatické lasery a MFP, které podle statistik společnosti Infomatic držely ve 2. čtvrtletí na českém trhu 2. místo. U řad Home a SOHO dochází ve 4. čtvrtletí k obměně a rozšíření portfolia. Nové modely tiskáren nabídnou větší rozlišení, Wi-Fi, větší paměť, zásobník na více formátů a ventilátor pro vyšší zátěž.
Poté Jindřich Balogh ukázal novinky v barevných laserech, kde vypíchnul duplexní skener, síťové rozhraní a Wi-Fi u většiny modelů. Ukázal také, že cenový rozdíl mezi základním a nejdražšími modely v rámci barevných laserů mohou u vyšších modelů dorovnávat větší tonery a případně další zásobník na papír. Poté představil nové funkce v obslužných aplikacích a mobilních skenerech.
Václav Havel následně mluvil o inkoustových produktech a tiskárny štítků závěrem prezentoval Pavel Zahoran.
V consumer produktech společnosti Lenovo představil Pavel Janich čerstvě oznámené nové generace produktů Lenovo Yoga.
Lenovo Yoga Tablet 2 nově umožní použití v režimech „podrž, polož, postav, pověs“, kterým se automaticky přizpůsobuje. Větší stojánek pro lepší stabilitu má nyní i otvor na pověšení.
Prodloužena byla výdrž baterie (na 18 hodin), větší reproduktory s vyšším výkonem jsou směrovány dopředu a k dispozici budou také modely s LTE připojením.
Na trh přichází Yoga Tablet 2 v osmi, deseti a nově i třináctipalcovém provedení, který má navíc vestavěný projektor. V 8“ dosahuje rozlišení IPS displeje 1920x1200px, 13“ má dokonce QHD rozlišení. Vylepšen byl i fotoaparát - 8MPx a světelnost objektivu f2.2 (1,6 MPx vepředu).
K dispozici budou varianty s OS Android 4.4 nebo Windows, jelikož je pohání čtyřjádrový Intel Atom Z3745 a 2GB RAM.
10“ a 13“ modely bude možné rozšířit o magnetickou klávesnici, přičemž 10“ Yoga tablet 2 s Windows se bude prodávat pouze v bundlu s klávesnicí. Z dalšího příslušenství budou k dispozici pouzdra a pero Yoga Smart Pen (zřejmě až příští rok), které přenáší zápis na jakémkoliv povrchu bezdrátově do tabletu.
O nic menší novinkou je Yoga 3 Pro, který je ještě tenčí (12,8 mm zavřený), váží méně než 1,2 kg a má zcela nově řešené panty. Nový je i napájecí konektor, který může sloužit jako třetí USB port. Yoga 3 Pro bude dostupná ve třech barvách.
Pavel Janich také uvedl, že Lenovo chystá na Q4 silnou kampaň na podporu Yogy a dalších tabletů. Novinky v produktech Think, naleznete v dřívější reportáži.
Jiří Sedláček a Martin Kozdera z Oki dealerům ukázali, proč prodávat jejich tiskárny a na čem mohou vydělat.
Mezi hlavní argumenty patří tříletá záruka i pro firmy (nutná registrace), dlouhodobá ziskovost a velké odměny z prodeje, robustní stroje a kvalitní tisk.
Zaměřit by se partneři Oki měli především na multifunkce, protože barevné a mono A4 MFP a barevné A3 MFP dělají podle IDC 80 % obratu na evropském trhu. Důležitý je samozřejmě i spotřební materiál s vysokými maržemi, dodal Martin Kozdera. Jako nejlepší tiskárnu upozornili channel manažeři Oki na barevnou C711dn. Zmínili také mobilní aplikaci Oki Mobile Print, která umožňuje široké nastavení tisku a skenování.
Co můžete spoluprací s Oki získat? Martin Kozdera s Jiřím Sedláčkem lákají na speciální slevy a cashbacky u vybraných strojů. Nesmíte se bát zeptat.
Za společnost Kerio prezentoval Ondřej Šťastný, který představil současný tým. Nejčerstvější posilou je sales engineer Ondřej Chýle, který nastoupil od 1. 9. a pomůže partnerům při přípravě projektů a vyjednávání se zákazníky.
Poté Ondřej Šťastný postupně představil novinky v portfoliu od multiplatformního e-mailového řešení KerioConnect, které lze nabídnout on-premise i vzdáleně jako službu, přes zabezpečení sítě KerioControl, firemní telefonní systém KerioOperator, po komunikační nástroj Samepage v cloudu.
Aleš Hok seznámil resellery s přednostmi řešení Acronis, které v rámci jednoho balíku poskytuje imaging i zálohu dat, podporuje fyzická i virtuální prostředí včetně migrací a granulární obnovy Exchange, ADS, SharePointi a SQL databáze.
Pro společnou centralizovanou správu a nastavení politik napříč všemi prostředími používá Acronis AnyData Engine. Zálohovací řešení Acronic Backup čerpá z akvizice BackupAgenta. Pro větší zákazníky je určena verze Backup Advanced s centralizovanou, vzdálenou správou, podporou pásek a deduplikace.
Aleš Hok zdůraznil partnerský portál partners.acronis.eu, kde registrací získáte přístup k vyšším maržím a k NFR licencím v hodnotě 4 000 eur.
Nové příležitosti v podobě aplikací pro přístup přes mobilní zařízení (Acronis Access) nebo řešení pro opravu regradovaného síťového provozu (Acronis ExtremeZ-IP) a další poté představil CEO českého zastoupení Zdeněk Bínek.
Pokud vás zajímá, jaké produktové novinky pro sezónu 2014/2015 představil Asus, doporučujeme samostatný článek. Podobně tak jsme vás již informovali o nové generaci produktů Eset pro B2B segment nebo o nových serverech 13. generace a odolných klientských zařízeních Dell.
Zdroj: ChannelWorld