Fotoreport: Se Sherlockem Holmesem na SEP léta páně 2014

Setkání partnerů společnosti Eset bylo letos věnováno vedle prezentace novinek také kriminalistice. Partneři se spolu Sherlockem Holmesem vydali po stopách zločinu.

Fotoreport: Se Sherlockem Holmesem na SEP léta páně 2014



Registrace účastníků připravena.
Zdroj: Eset software

Kdo by neznal postavu Sherlocka Holmese, napůl lékaře a napůl houslového virtuóza. S těmito slovy zahájil marketingový ředitel Jaroslav Fabián alias Dr. George Dowson letošní setkání partnerů společnosti Eset.

V září 2014 totiž připravili zástupci společnosti Eset v hotelu Port u Máchova jezera pro své resellery vlastní detektivní příběh. Případ vraždy na motivy sira A. C. Doyla však psali na SEP (léta páně) 2014 i sami partneři, a to vlastními zážitky a schopnostmi objevování a dedukce. V roli nejlepších detektivních týmů Velké Británie na přelomu 19. a 20. století pomáhali partneři v odpoledním programu pod dohledem Sherlocka Holmese – jinak experta na sociální sítě Martina Skýpaly – odhalit pachatele vraždy.

Během pátrání byla partnerům k dispozici chemická laboratoř, kde se pod taktovkou Johnyho (Martin Jonáš) a Mr. Peacecaka (Martin Buchta) odehrávala živá ukázka ve virtuálním prostředí ERA (Eset Remote Administrator verze 6).

Svá zjištění a důkazy pak účastníci předložili večer v písemné obžalobě, aby pomohli objasnit motiv zločinu a odhalit pachatele. Zdroj: Eset softwareSvá zjištění a důkazy pak účastníci předložili večer v písemné obžalobě, aby pomohli objasnit motiv zločinu a odhalit pachatele. V pánském klubu slečny Mollie (Evy Zárubové, manažerky partnerského prodeje) si pak za odměnu mohli inkognito užít přehlídku spodního prádla, probrat svou budoucnost s kartářkou nebo ochutnat některý z výběru dýmkových tabáků a whisky.

Kromě fotokoutku po celý den probíhala soutěž o nejlepší dobovou fotografii s největším počtem „liků“ a sdílení na sociálních sítích. Příspěvky jsou k nalezení pod hashtagem #SEP2014.

Další den na partnery čekal čistě praktický pracovní program – individuální schůzky se zástupci Esetu a ERA laboratoř. Více uvidíte ve fotogalerii, teď však ještě zpátky k informacím z dopoledního programu.

Dopolední program

Obchodní ředitel Filip NavrátilObchodní ředitel Filip Navrátil jakožto tenisový trenér a nadšenec Christopher Parker zhodnotil předchozí rok Esetu. V roce 2013 činil obrat v licencích přes 270 milionů korun, z toho více než dvě třetiny licencí prodali partneři a letos by situace měla být obdobná. V oblasti B2B Eset prodal přes partnerský kanál více než 75 % licencí.

Filip Navrátil shrnul, že za poslední rok Eset uskutečnil více než 600 schůzek s partnery, spolu-uspořádal více než 25 akcí pro partnery a jejich zákazníky a připravil více než 7 500 projektových cen.

Prezentoval také spontánní znalost značky Eset, která v ČR dosahuje 45,7 % (respondent ví, kdo je Eset) a dovozenou znalost, jež činí 76,4 % (respondent pozná Eset ze seznamu). Jde přitom o výsledky průzkumu mezi spotřebiteli – ve firemním sektoru je známost značky Eset ještě vyšší. Filip Navrátil také upozornil na PR podporu značky a spuštění webů www.welivesecurity.cz, www.goexplore.cz či www.dvojklik.cz.

Pod dohledem výpravčího Bradleyho (ředitel společnosti Juraj Ferenc) byli vyhlášeni i nejlepší partneři. Diplom Eset Top Partner získali tito partneři:

  •  Nejvíce nových zákazníků: Amenit
  •  Největší hodnota v nových licencích: AEC
  •  Nejvíce prodaných licencí ESA: Z-system
  •  Index věrnosti: Jan Vávra
  •  Nejúdernější marketingová kampaň: Karel Vávře

Nové verze

Bezpečnostní expert Petr Šnajdr alias seladon Peter Adams partnerům představil novou verzi konzole Eset Remote Administrator 6, na jejímž vývoji se podíleli i dosavadní uživatelé.

Nová verze umožňuje jednotnou administraci produktů Eset přes webovou konzoli bez potřeby instalace. Disponuje širokými možnostmi přizpůsobení reportingu a administrací ve více jazykových mutacích (Čeština se připravuje). Jednotný konfigurační editor ERA pak nyní koresponduje s nastavením v produktu.

Bezpečnostní expert Petr Šnajdr alias seladon Peter Adams partnerům představil novou verzi konzole Eset Remote Administrator 6Ve své další přednášce pak Petr Šnajdr představil firemní bezpečnostní řešení Eset Endpoint Security  6 pro Windows. Tato verze je stejně jako zmíněná konzole ERA  v současné době testována u vybraných firemních zákazníků. Obsahuje nové technologie pro ochranu stanic, prošla kompletní změnou uživatelského rozhraní, je optimalizována pro běh ve virtuálních prostředích, podporuje další jazyky a má vylepšený firewall.

Nové technologie zahrnují pokročilou heuristickou analýzu, ochranu před zneužitím bezpečnostních chyb v dalších aplikacích (exploit blocker), pokročilou kontrolu paměti (monitoring chování procesů a jejich kontrola ihned po rozbalení v paměti) a štít proti zranitelnostem (vulnerability shield) jako doplněk firewallu. Petr Šnajdr dále zmínil zmínil anti-phishing, možnost nastavit kontrolu na dobu nečinnosti PC, prvotní kontrolu PC po instalaci a specializované čističe.

Pro ochranu virtualizovaných stanic mohou prodejci nabídnout na platformě nezávislé řešení Eset Shared Local Cache nebo řešení pro VMware vShield, které však na rozdíl od Shared Local Cache nenabízí všechny možnosti pokročilých metod detekce.

Po stopách marketingu

Petr Danielovský, obchodní specialista pro klíčové partnerPetr Danielovský, obchodní specialista pro klíčové partnery (v roli žebráka Josepha)účastníkům prezentoval různé možnosti marketingové podpory, s níž partnerům mohou pomoci i kolegové – také obchodní specialisté – Tomáš Krotký, Barbora Rochová, Lucie Andrlová a také Alena Kompert za marketing společnosti.

Z akcí pro domácnosti Danielovský jmenoval např. příbalové akce, předinstalace, letákové akce, inzerci v tisku či reklamu v MHD. Pro firemní sektor pak upozornil na partnerské workshopy a semináře a také na Eset Techdays, návštěvu bezpečnostního experta, společnou návštěvu s obchodníkem Esetu u zákazníka a opět předinstalace či PR podporu, tedy vhodné tématické články v tisku.

Partneři mohou čerpat lokální a individuální přístup a zázemí Esetu a hlavně možnost až 50% spolufinancování svých marketingových kampaní.

Poté vystoupil s ukázkou své kampaně oceněný Karel Vávře z třeboňské firmy Argon systems . Připravil prodejní kampaň zacílenou na domácí zákazníky, kterým nabídnul balík sestávající z Eset Antiviru na 3 roky a multifunkce Epson za 2 990 Kč (původní cena balíku byla cca 6 830 Kč).

Karel Vávře registroval nárůst prodeje o 280 %, přičemž tvrdí, že akce byla stále zisková. V rámci komunikace použil cílenou „strašicí“ kampaň v tisku v kombinaci s nabídkou bundlu a k tomu PR článek. Jako kanály zvolil místní tisk, mailing, cílený telemarketinga informace na prodejně.

Příležitosti v předinstalacích

Četník a obchodní specialista Tomáš Krotký a šéfová pánského klubu a manažerka partnerského prodeje Eva ZárubováPřísný četník Thomas, jinak obchodní specialista pro klíčové partnery Tomáš Krotký, ukázal novinky v předinstalacích (Liveinstaller), které mají sloužit k oslovení zákazníka, jenž ještě není zcela přesvědčený o koupi, nebo jako přidaná hodnota při prodeji HW.

Doposud bylo nutné, aby partner nainstaloval trial verzi produktu Eset na PC a aktivoval jej jedním z přidělených klíčů (nebo poskytl zákazníkovi trial verzi s tímto klíčem). Po expiraci zkušebního období je koncový zákazník přesměrován na speciální Esetem spravovanou microsite s kontakty na partnera, odkud může odeslat žádost s předobjednávkou.

Nově Eset umožňuje konkrétnímu partnerovi vygenerovat instalační balíček; přesměrování zákazníka na microsite funguje stejně, ale není už potřeba zadávat speciální aktivační klíč. Navíc si instalátor vždy stáhne nejnovější verzi produktu a tak je vše ještě jednodušší.

Dvoufaktorová autentizace

Filip Navrátil se poté věnoval příležitostem v prodeji dvoufaktorové autentizace Eset Secure Authentication. Využije ji kdokoliv, kdo má citlivé data a systémy a zpřístupňuje je zaměstnancům. Pak vysvětlil, že Eset Secure Authentication chrání před útoky na hesla, zvyšuje odolnost proti sociálnímu inženýrství a zamezuje sdílení hesel mezi zaměstnanci.

Eset SEP 2014Dvoufaktorová autentizace chrání před keyloggery/spywarem, phishingem, opakování hesel, off-line brute force útoky, sociálnímu inženýrství a poznamenaným heslům (na papírku).

Podle průzkumů jde o produkt typicky prodávaný přes resellery. Partner potřebuje zjistit, jaké aplikace klient používá a zda se hodí pro použití s 2FA Eset. Poté může implementovat pilotní nasazení, navrhnout licencování a nejlépe uskutečnit prodej.

Jako prodejní podporu Eset nabízí službu testování proti sociálnímu inženýrství. Organizace si může objednat, aby Eset podle odsouhlaseného scénáře zkusil zaútočit na zaměstnance získat přístup k určitým datům. V případě, že toto tzv. penetrační testování ukáže na slabiny v zabezpečení přístupu, je právě dvoufaktorová autentizace vhodným lékem.

Nový způsob aktivace produktů

Tomáš Krotký ukázal nový způsob aktivace firemních produktů, jehož hlavním cílem bylo zjednodušení, větší přehlednost a úspora času zákazníka. Nově se bude používat pouze jeden klíč o délce 20 znaků, který funguje po celou dobu platnosti licence. Bude jej možné použít pro více produktů, přičemž nejsou třeba licenční soubory.

Paralelně bude možné nadále používat dosavadní kombinaci uživatelského jména a hesla. Zákazník navíc obdrží Public ID, kterým se může prokazovat na technické podpoře nebo realizovat objednávku prodloužení licence. 

Eset SEP 2014Do nové partnerské zóny Eset chystá zcela nové přehledy s informacemi o využití licence.

Zákazníkovi pak odpadá pracné dohledávání informací k licencím. Petr Danielovský dodal, že přes nový Eset License Administrator (ELA) uživatel získává velmi detailní přehled o svých zakoupených a používaných licencí. ELA hlídá jejich expirace, počty aktivovaných uživatelů a také informuje, pokud se např. uživatel dlouhodobě nepřipojil k serveru.

Novinkou je účet „bezpečnostního administrátora“ pod který lze importovat všechny zakoupené licence a administrátor je má na jednom přehledném místě pod svým účtem. Nový ELA je dostupný je na https://ela.eset.com. V nejbližší době bude plně lokalizován do českého jazyka.

Jak si partneři letošní setkání užili, zjistíte v galerii pod článkem. Za ChannelWorld můžeme říct, že už teď jsme zvědaví, co marketingový tým společnosti Eset zase za rok pro své partnery připraví.

Zdroj: ChannelWorld




Galerie





Úvodní foto: Eset

Komentáře