Fotoreport: Lama Plus pozvala partnery do krčmy

O tom, jak se k sobě mohou hodit středověký interiér a spotřební materiál pro tiskárny, se přesvědčili partneři distributora Lama Plus na komorním setkání v Praze. ChannelWorld byl mediálním partnerem akce a přináší její shrnutí.

Fotoreport: Lama Plus pozvala partnery do krčmy




Jarní setkání společnosti Lama Plus se letos konalo 29. 4. 2014 v pražské krčmě Anno Domini 1471. Akce přilákala desítky zástupců partnerů společnosti, kteří si přišli poslechnout prezentace výrobců a nasát středověkou atmosféru, které pomáhalo nejen prostředí klenutých stropů a nástěnných fresek, ale i zástupci distributora v dobových kostýmech.

Program byl kvůli počtu návštěvníků rozdělený do dvou místností, kde v různém pořadí proběhla série prezentací. Lama Plus je specializovaný distributor a nepřekvapí proto, že obsah byl zaměřený především na segment tiskáren, spotřebního materiálu a příslušenství, případně na partnerské programy.

Ivana Koneszová hovořila za hostitele setkání. Ve své prezentaci představila průřez portfoliem Lama Plus, které nezahrnuje pouze spotřební materiál, ale i periferie, příslušenství k počítačům, držáky a doplňky k tabletům, kabely, powerbanky a nově také doplňkový kancelářský materiál nebo občerstvení.

Z novinek vlastní kolekce doplňků značky Logo si účastníci mohli vyzkoušet čisticí produkty na LCD TV nebo smartphony a tablety. Zmíněna byla nová výprodejová sekce na stránkách společnosti i vylepšené vyhledávání položek v on-line katalogu.

Dalším zástupcem distributora, který vystoupil s prezentací, byl Kamil Janda, který partnerům představil příslušenství a periferie značek E-Blue, Enzatec a Team Scorpion, jichž je Lama Plus výhradním distributorem v České republice.

V jejich nabídce se nacházejí sluchátka (Enzatec), ale především herní klávesnice, myši a podložky. Značka E-Blue cílí s herní doplňky spíše na občasné hráče, produkty Team Scorpion jsou specializovány na profi hráče.

Z novinek upozornil Kamil Janda na novou kolekci herních produktů Auroza, barevná sluchátka Cobra značky E-Blue nebo novou mechanickou klávesnici Zero od Team Scorpion.

Představil také partnerský program, ve kterém lze získat až 12% zpětných bonusů, a který dále nabízí např. reklamace do 24 hodin, třicetiměsíční záruky, prodlouženou splatnost nebo dopravu zdarma.

Tiskárny a partnerské programy

Za výrobce nejprve promluvil Leoš Lemberk ze Samsungu, který popsal produktové portfolio společnosti v oblasti tisku a seznámil návštěvníky se strukturou partnerského programu Step, uvedeného na začátku letošního roku.

Hned poté promluvil Michail Dejak z Epsonu, který rovněž hovořil o nabídce tiskáren a filosofii společnosti zaměřit se při prodeji na TCO (celkové náklady na vlastnictví) tiskáren, v němž podle něj Epson vychází ve srovnání s konkurencí levněji a díky precizním inkoustovým hlavám i kvalitněji.

Jiří Sedláček z Oki měl prezentaci zaměřenou především na partnerský program. Není divu, Oki v současnosti zavádí nový sjednocený program Shinrai a potřebuje s ním seznámit co největší počet resellerů.

Pavel Zahoran z Brotheru věnoval prezentaci portfoliu společnosti v segmentu samolepicích pásek a specializovaných tiskáren štítků značky Brorther.

Závěr prezentací potom patřil společnosti HP a Lindě Tylečkové s Romanem Christovem. I oni hovořili o partnerském programu, konkrétně o PPS sekci programu PartnerOne a benefitům pramenícím z dosažení jednotlivých úrovní.

Po skončení oficiálního programu proběhlo losování o ceny v tombole a následoval raut a večerní zábava ve středověkém stylu.

Zdroj: ChannelWorld




Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře