Samsung spouští STEP, partnerský program pro B2B segment

Samsung začíná naplňovat svou strategii zvýšení výnosů z B2B segmentu. Nový program nabízí kompletní portfolio IT produktů a jeho cílem jsou zejména IT partneři a systémoví integrátoři.

Samsung spouští STEP, partnerský program pro B2B segment



Česko-slovenské zastoupení společnosti Samsung představilo na partnerském setkání v Brně nový partnerský program STEP (Samsung Team Of Empowered Partners). 

Celosvětový program je určený pro obchodní partnery a nabídne portál s prodejní podporou, registraci obchodních příležitostí, produktové a technické informace.

STEP má zastřešovat kompletní portfolio IT produktů společnosti Samsung s důrazem na tiskárny, velkoformátové displeje, monitory či speciální displejové řešení pro firemní zákazníky.

Jeho cílovou skupinou jsou proto IT partneři a systémoví integrátoři. Zaměření na B2B složení portfolia je hlavním rozdílem oproti již existujícímu programu Samsung Partner Program, který je zaměřený na produkty pro koncové zákazníky.

Partnerský program v České republice bude čtyřstupňový, od úrovně Registred, přes Silver, Gold až po nejvyšší, Platinum. Pro každou kategorii máme připravenou různou úroveň podpory a výhod. Naši obchodní partneři rovněž získají možnost zpětných rabatů, a to v závislosti na jejich obchodních výsledcích,“ uvedl k novému programu Petr Kheil, ředitel divize IT a Enterprise business společnosti Samsung.

Programu se mohou zúčastnit všichni partneři společnosti splňující „určité podmínky“. Více informací a registraci do programu mohou partneři nalézt na jeho stránkách.

Samsung poslední dobou investuje do B2B segmentu a podle svého vyjádření usiluje o to, aby se tato část trhu do roku 2020 významnou částí podílela na celkových tržbách společnosti.

Zdroj: Samsung, ChannelWorld








Úvodní foto: Samsung

Komentáře