ZyXel se nevzdává v oblasti úložišť a čeká ho změna korporátní identity

Společnost chce reflektovat interní i externí změny tím, že do konce druhého kvartálu představí novou korporátní identitu včetně nového loga. Jako zdroj příležitostí v současnosti vnímá oblast Wi-Fi a produktů podporujících LTE.

ZyXel se nevzdává v oblasti úložišť a čeká ho změna korporátní identity



Společnost ZyXel pozvala novináře na setkání ZyConnect, kde se ústy svého channel managera pro region CEE Martina Bratičáka podělila o novinky a o svůj pohled na současné trendy.

Martin Bratičák nejprve hovořil o tom, že ZyXel v součastnosti prochází velkými interními a externími změnami. Společnost se rozhodla reflektovat tyto změny prostřednictvím rebrandingu, změny korporátní identity, ale i samotné pozice firmy v rámci konkurence a trhu.

Podle Bratičáka bude změna velmi výrazná a viditelná. Společnost ještě v průběhu druhého kvartálu změní své logo, změnou již prošel web společnosti a další novinky budou následovat.

Ještě větší změny se udály v interní sféře společnosti. ZyXel provedl urychlení vnitřních procesů, zavedl nové služby pro výměnu vadných zařízení a má i novou logistiku včetně nového skladu.

Příležitosti ve Wi-Fi, LTE, ale i úložištích

Martin Bratičák se mohl pochlubit, že ve srovnání s nejbližší konkurencí, za kterou označil D-Link a Netgear, se ZyXelu v roce 2015 výrazně dařilo. Za příčinu uvedl fakt, že 75 % obratu ZyXelu v regionu CEE pocházelo z podnikových řešení, zatímco oba konkurenti jsou podle Bratičáka orientovaní spíše na spotřebitelský segment.

ZyXelu se v současnosti daří v oblasti Wi-Fi, kterou Bratičák označuje za motor růstu. Zatímco v roce 2014 tvořily bezdrátové produkty 9 % obratu firmy v regionu CEE, v roce 2015 to bylo 12 % a v letošním roce to podle Bratičáka bude již 15 %. Tento trend má podle něj pokračovat ještě minimálně tři roky.

My jsme storage ještě nezabalili,“ řekl Martin Bratičák v souvislosti s klesajícím globálním trhem osobních úložišť, která nedokáží čelit konkurenci cloudových služeb, jež jsou běžně bezplatně dodávány k různému softwaru i hardwaru. Zatímco konkurence segment opouští, ZyXel v této oblasti stále ještě vidí příležitost, což dokazuje například novým dvoudiskovým úložištěm NAS326.

Druhou produktovou skupinou, ve které došlo z pohledu ZyXelu k velkým změnám, jsou LTE zařízení, konkrétně routery, spotřebitelské hotspoty a firemní hotspoty. Zatímco před půl rokem neměl ZyXel v portfoliu téměř nic, nyní na trh dodává například mobilní router LTE4506 a další produkty se slotem na SIM kartu,

Zdroj: ChannelWorld








Úvodní foto: ZyXel

Komentáře