ZyXel zavádí dvě úrovně služby pro výměnu vadných produktů

Zákazníci si mohou vybrat z bezplatné úrovně, která garantuje odeslání náhradního produktu následující pracovní den, nebo z placené vyšší úrovně, kdy je produkt příští pracovní den rovnou doručen.

ZyXel zavádí dvě úrovně služby pro výměnu vadných produktů



Společnost ZyXel nově definovala dvě úrovně rozšířených služeb pro výměnu svých podnikových produktů. Tyto služby se vztahují na všechny produkty uvedené na webových stránkách společnosti v sekci Next Business Day.

ZyXel dává na výběr z následujících možností:

Odeslání náhradního produktu v následující pracovní den (NBDS)

Služba je k dispozici zdarma pro všechny profesionální síťové prvky a produkty určené malým a středním podnikům.

Servisní středisko společnosti ZyXel zákazníkovi ze servisního centra odešle náhradní produkt v následující pracovní den poté, co byla oznámena a uznána závada. Po obdržení náhradního produkt zákazník musí zajistit vrácení vadného výrobku.

Doručení náhradního produktu v následující pracovní den (NBDD)

Vedle standardní bezplatné služby nabízí společnost ZyXel pro kritická síťová zařízení svých zákazníků zpoplatněnou službu NBDD, která obsahuje doručení náhradního produktu v následující pracovní den. 

Tuto službu si zákazník může aktivovat tak, že s zakoupí servisní licenci a přidruží ji k registrovanému zařízení. V případě poruchy pak bude společnost ZyXel garantovat odeslání náhradního produktu v tentýž pracovní den, kdy zákazník problém oznámí.

Vždy doporučujeme všem zákazníkům, aby si produkty zaregistrovali. Můžeme tak lépe zajišťovat náležité úrovně služeb a dostupnost náhradních produktů, aby bylo možné řešit veškeré případné problémy, které mohou u zákazníka nastat,“ uvedl v oznámení Martin Bratičák, head of channel CEE společnosti ZyXel.

Podmínkou pořízení služby NBDD a související servisní licence je registrace na portálu společnosti.

Zdroj: ZyXel








Úvodní foto: ZyXel

Komentáře