Co vás čeká na Distree EMEA 2014

Výběr hlavních bodů tématu nadcházejícího setkání v Monaku.

Co vás čeká na Distree EMEA 2014



Setkání Distree EMEA 2014 se bude konat ve dnech 11. - 14. 2. v Monaku, a podle Farouka Hemraje, zakladatele a ředitele pořadatelské společnosti Distree Events, má co nabídnout všem článkům řetězce, od výrobců až po resellery.

Více se o akci dozvíte v rozhovoru s Faoukem Hemrajem, který jsme vám přinesli minulý měsíc.

Kromě možnosti setkat se s obchodními partnery veletrh nabídne I odborný program ve formě přenášek, seminářů a workshopů ve spolupráci například s výzkumnými společnostmi Context nebo GfK. Níže přinášíme přehled hlavních témat.

  • Emerging Markets Channel Session. Moderovat bude Igor Snytko z Ocean Solutions. Mezi prezentacemi najdete například:
    1) New Business Opportunities & Multichannel Strategy in Emerging Markets – Rudi Aunkofer a Carolin Weinmann, GfK.
    2) Optimising Your Business Model in Slow Growth Markets – Michael White, VIA.
    3) Emerging Markets 2013 Summary & 2014 Outlook – Howard Davies, Context
    4) Comprehensive Marketing Strategies in Emerging Markets – Pieter Ickx, Noesis.
  • Retail-to-Business (R2B) Summit: R2B summit pořádaný Contextem se letos zaměří na vývoj prodejního kanálu jako způsobu, jak se mohou ICT výrobci přiblížit SOHO segmentu v Evropě.
  • WT & Connected Devices Channel Summit: Summit o nositelné elektronice a připojených zařízeních bude moderován Laurentem Eymardem, CEO platformy Red Dolphin. Mezi prezentacemi najdete například:
    1) Convergence of Technology & Aesthetics - The Future of Wearable Devices & Impact on Retail – Saverio Romeo, analytik Beecham
    2) Gadgetising - A New Trend for Technology Markets  Carolin Weinmann, marketing manager IT EMEA v agentuře GfK.

Novinkou letošního ročníku bude workshop 2014 Directions, který má návštěvníkům přinést setkání s odborníky na channel v nejrůznějších odvětvích. Tématy budou například:

  • Emerging Technologies: Hope or Hype? – Ryan Mackey.
    Které z nových spotřebitelských technologií mají šanci stát se komerčně úspěšnými?
  • Meeting the Needs of Businesses at Retail – Greg Parsonson, Parsonson Retail & Channel Consulting Services.
    S rostoucím počtem malých podniků musí CE a IT retaileři reagovat na potřeby tohoto segmentu.
  • Designed in Monte Carlo – Elisabeth Ritter Moati, ředitelka monacké Komory pro ekonomický rozvoj (CDE).
    Jak CDE podporuje rozvoj místních podniků a vyhledává zahraniční investory?
  • Launching & Implementing Gift Cards in Multichannel Retail – John Bohan, Jigsaw Business Solutions.
    Dárky a věrnostní programy mohou být mocnými nástroji na pozvednutí prodeje a udržení zákazníků.
  • Cross Channel Strategy in Retail: Prerequisites & Best Practices – Bérangère Lamboley, R&C Consulting.
    Toto pásmo se zaměří na prerekvizity potřebné k tomu, aby retailer mohl implementovat 360° strategii napříč prodejem.
  • Multichannel Strategy: How to Manage Innovation, Assortment & Pricing – Ines Haaga, GfK.
    Jak může optimalizované nacenění a složení portfolia pomoci vytvořit účinnou prodejní strategii.
  • Context ChannelWatch Survey: Results & Conclusions – Howard Davies, Context.
    ChannelWatch je výzkumný produkt Contextu, který přináší vhled do chování, názorů a postojů resellerů napříč regionem EMEA.
  • Insight into the M&A Activities of IT Industries in Europe  Pradip Somaia, Regent Partners LLP.
    M&A aktivity technologických společností, počty transakcí, trendy v oceňování.
  • Retail to Business – A Missed Opportunity? – Michael White, VIA International.
    Přestože má všechny atributy ideálního zákazníka, zůstává segment mikro- a malých podniků opomíjenou příležitostí pro retailery.

Zdroj: Distree Events








Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře