Farouk Hemraj: Distree EMEA 2014 je příležitostí pro všechny články řetězu

Farouk Hemraj, ředitel a spoluzakladatel pořadatelské společnost Distree Events, představil podobu letošního ročníku Distree EMEA včetně programu a některých novinek.

Farouk Hemraj: Distree EMEA 2014 je příležitostí pro všechny články řetězu



Veletrh Distree EMEA 2014, který se bude konat ve dnech 11. - 14. 2. v Monaku, chce být příležitostí pro každého účastníka, ať se jedná o výrobce, distributora nebo prodejce ICT a spotřební elektroniky.

Zúčastní se ho distributoři a prodejci z více než 80 zemí regionu EMEA.

Jak si Distree EMEA 2014 povede ve srovnání s předchozími ročníky? Očekáváte vyšší návštěvnost?

Nejpve bych chtěl zdůraznit, že nám více záleží na kvalitě, než kvantitě. Očekáváme účast více než tisícovky delegátů, přičemž všichni účastníci splňují určitá kritéria. Mohli jsme jich pozvat více, ale o tom naše akce není. Chceme, aby účastníkům z řad výrobců přinesla skutečné výsledky v channelu a zajistila návratnost investic.

Na akci se sjedou představitelé firem z více než 80 zemí Evropy, Blízkého Východu, Afriky, Ruska a Společenství nezávislých států. Jde o distributory, retailery a e-tailery, kteří jsou schopni objednávat velké množství zboží a poskytnout výrobcům cestu na trh. Právě tohle je klíčem úspěchu Distree EMEA.

Co se týče výrobců, očekáváme, že letos překonáme loňskou účast, která činila 140 různých značek.

Klíčovým ukazatelem úspěchu akce je pro nás však především počet předem domluvených soukromých setkání mezi vystavovatelem a nakupujícím. Během posledního ročníku jsme zaznamenali přes 6 000 takových schůzek, ze kterých mohly vzniknout stovky, možná tisíce nových nebo rozšířených obchodních vztahů.

Proč by měli výrobci, retaileři, e-taileři a distributoři přijet? Čím je Ditreee EMEA jiné oproti ostatním akcím?

Efektivitou, výsledky a návratností. Možná bych měl vyjmenovat důvody pro každou skupinu zvlášť.

Jste-li výrobcem, poskytneme vám příležitost se na jednom místě setkat se všemi vašimi současnými i potenciálními channel partnery napříč celým regionem EMEA. To je obzvlášť výhodné pro start-upy. Zavedení výrobci se zase mohou setkat s vysoce postavenými představiteli svých prodejních kanálů. CEO velkého distributora nebo prodejce nemusí přijet na vaše firemní setkání, ale na naší akci se s ním potkat můžete.

Jste-li distributorem, je pro vás akce příležitostí k poznání nových zdrojů, trendů a produktových kategorií. Navíc se zde můžete na jednom místě setkat se zástupci velkého množství značek.

Totéž potom platí pro koncové prodejce. Modely prodejních kanálů v regionu EMEA jsou v posledních letech velmi dynamické, staré hranice a hierarchie se rozpadají. Někteří retaileři chtějí jednat přímo s výrobci, jinde jejich roli nahrazuje distributor. Distree EMEA každopádně umožňuje, aby se všichni setkali a jednali pod jednou střechou.

Jaké další výhody účasti na akci delegátům nabízíte?

Distree se od jiných akcí liší množstvím informací, které účastníkům dopředu poskytujeme. Akce je zaměřená na obchod a je podstatně strukturovanější než tradiční obchodní veletrh. Kromě soukromých setkání a programu konference nabízíme ještě workshopy, ocenění a příležitost k setkání profesionálů.

Přinese program něco nového oproti dřívejšku?

Program konference přinese více flexibility a umožní delegátům vybrat si témata a přenášky, které mají blízko k jejich branži a zájmům. Kromě hlavní konference hostíme ještě dva další programy, jeden zaměřený na prodej podnikům a druhý na nositelnou technologii.

Zároveň poběží zmíněné workshopy s názvem 2014 Directions, zaměřené například na konkrétní geografické trhy.

Program zahrnuje akci “60 vteřin na přesvědčení”. Co si pod tím máme představit?

Jedná se o každoroční soutěž, kdy výrobci dostanou přesně minutu na to, aby představili své nejnovější produkty publiku složenému z distributorů a prodejců. Ti pak prostřednictvím elektronického hlasování rozhodnou o výhercích kategorií nejlepšího designu, inovace a prezentace.

Kdo bude přednášet na konferenci? Máte již potvrzený seznam vystupujících?

Snažíme se přinést vícero pohledů a přístupů. Z toho důvodu mám radost, že účast přislíbily velké výzkumné agentury zaměřené na channel, a to GfK a Context. Dalšími partnery jsou společnosti jako Beecham Research, Jigsaw Business Solutions, Ocean Solutions, Red-Dolphin, R&C Consulting, Regent nebo VIA International.

Co byste poradil delegátům mířícím na Distree EMEA 2014?

Aby si vzali dvakrát tolik vizitek, než kolik mají v plánu, a aby si týden před akcí dobře odpočinuli. Za tři dny u nás mohou vést tolik obchodních jednání jako jindy za tři měsíce. Zájemci o účast se stále mohou hlásil prostřednictvím webových stránek akce.

Zdroj: Distree Events







Komentáře