Hlavní navigace

Lidé: Jason King vede obchod a marketing UPC v ČR

7. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: UPC
Viceprezidentem pro obchod a marketing UPC Česká republika stal kanaďan Jason King.

Jason King (39) má od 2. 9. 2013 v UPC Česká republika na starosti řízení oblasti produktů, marketingu a obchodu.

Mým hlavním úkolem bude vedení obchodní stránky společnosti na jednom z nejkonkurenčnějších trhů v Evropě. UPC Česká republika nabízí nejrychlejší a nejstabilnější internetové připojení pro domácnosti.

Mým stěžejním cílem je zajistit, abychom se opravdu zaměřovali na potřeby zákazníka a abychom i nadále přinášeli klíčové hodnoty z využívání internetového připojení, televizní zábavy a výhodného telefonování na českém trhu,“ uvedl v oznámení svého jmenování Jason King.

Channelworld_ozveny

Mezi jeho 15leté zkušenosti v oblasti technologických a telekomunikačních společností patří pozice obchodního ředitele Oskara (Vodafone), ředitele Apple Computer IMC Czech Republic, ředitele marketingu T-Mobile/T-Com na Balkáně nebo pozice senior strategist u společnosti Telenor Dánsko.

Jason King je Kanaďan a vystudoval mezinárodní marketing na University of Strathclyde ve Velké Británii.

Zdroj: UPC Česká republika

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů