Hlavní navigace

Philips představil nejvyšší řadu televizorů i další strategii

17. 9. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: TP Vision
Česká pobočka společnostu TP Vision, která vlastní v značku Philips TV, představila nejnovější modely, technologie a směr, kterým se chce ubírat.

Philips představil nejvyšší řadu televizorů i další strategiiTP Vision Europe je vyčleněný jednotka společnosti Philips, vlastněná z 30 % Philipsem a 70 % TPV - tchajwanským výrobcem televizor a monitorů.

TP-Vision je výhradně zaměřená na výrobu televizorů a monitorů. Panely jí však na základě jejího výzkumu, vývoje a specifikací dodávají LG, Sharp a Samsung.

Philips sází na svou značku, kterou slovy šéfa TPV považuje za velmi silnou a dobře známou mezi zákazníky.

I když firma ví, že ztratila podíl, který již dříve držela a che jej získat zpět a během 2-3 let se vrátit na 2. - 3. místo na trhu televizorů.

Chytré televizory jako hlavní směr

Hlavními pilíři produktových inovací jsou pro TP Vision smart TV, kde se soustředí na vývoj aplikací, design televizorů a funkci Ambi-light (dynamické podsvícení pozadí). Dále se pozornost Philipsu v oblasti televizí zaměřuje na vývoj a výrobu ekologických produktů.

Philips TV resp. TP Vision tvrdí, že nová generace vnímá televizory jinak – vyžaduje od ní interaktivitu a další možnosti využití – tedy aplikace tak, jak je zná z jiných mobilních zařízení (tabletů a smartphonů).

Spolu s LG Philips loni ustanovil jednotnou platformu pro vývoj aplikací. Novinkou v současní nabídce cca 1500 aplikací je aplikace „Social App“, která integruje různá sociální média  do televizního vysílání, takže je možné současně sledovat televizi a účastnit se diskusí na různých platformách sociálních médií. Ve 4. čtvrtletí by měla být dostupná také aplikace pro on-line videopůjčovnu Topfun.

Pro svou technologii Ambilight pro podsvícení pozadí televizoru nyní Philips používá odkryté LED diody místo LED difuzorů. Dosahuje tak větší svítivosti, menší spotřeby a úspory prostoru. Změny se udály také na úrovni detekce a vyhodnocení správného barevného spektra a intenzity záře Ambilight, které nyní probíhají automaticky.

Nejvyšší řada přichází na trh

TV Philips řady 9000 s podsvícením AmbilightTP Vision představil také novou generaci prémiových Smart televizorů Philips řady 9000. Ta zahrnuje také modely s úhlopříčkami 117cm (46’’) a 152cm (60’’), jejichž jádrem je Perfect Pixel HD Engine.

Obsahují například funkci Micro Dimming Premium pro dosažení vysokého kontrastu a živých barev, dále funkci Flicker Free 3D pro trojrozměrnou reprodukci ve Full HD bez blikání a obnovovací frekvenci 1200Hz PMR pro ostrý pohyb.

Channelworld_ozveny

Model Philips 46PFL9707, vítěz ve své kategorii v rámci ocenění EISA, navíc přichází s vylepšenou verzí filtru Moth Eye využívajícím bionickou technologii.

Philips má údajně v záloze i OLED technologii, ale podle slov ředitele společnosti ji zatím na trhu nenabídla kvůli příliš vysoké ceně, kterou by při dnešní ekonomické situaci nebyli zákazníci ochotni platit.

Zdroj: ChannelWorld, TP Vision

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně