Hlavní navigace

Infor představil plány s partnery v ČR a SR

24. 11. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Infor, výrobce podnikového softwaru, představil na tiskové konferenci svou strategii v prodejním kanálu. Kam míří v České republice a na Slovensku?

Jean Phillipe Pommel, viceprezident channel EMEA, a Monika Vitásková, channel manažerka pro region střední a východní Evropu ve společnosti InforCelosvětově má Infor na 700 distribučních partnerů ve více než 77 zemích, 290 channel partnerů působí ve 45 zemích EMEA a vytváří 23 % příjmu z licencí Inforu. Na tiskové konferenci to uvedl Jean Phillipe Pommel, viceprezident channel EMEA.

Do roku 2013 výrobce plánuje dosahovat 20% meziroční míry růstu obratu z partnerské sítě. Cílem Inforu je nábor nových partnerů, vertikalizace partnerských řešení, segmentace trhu s nepřímým prodejem a nastavení nových obchodních pravidel.

Pro partnerský růst společnost nabídne nový školicí a certifikační program. V rámci certifikací budou partneři dosahovat statusu: certifikovaný, preferred a expert. Kurzy budou zaměřeny na předprodejní podporu, prodej, poradenství a podporu.

Co vertikála, to partner

S ohledem na svou produktovou specializaci, úroveň certifikace a obchodní výkonnost mohou partneři postupovat v úrovních associate, silver a gold. O uvedení nového partnerského programu jsme vás informovali v červnu.

Inform směřuje na jednotný program s přesně definovanými segmenty partnerského prodeje. Jean Phillipe Pommel uvedl, že se Infor bude snažit na českém trhu partnery specializovat a rozdělit pro jednotlivé vertikály, tak aby kvalitně obsloužili klienty a nekonkurovali si. Výrobce tak přechází z produktově zaměřeného přístupu na odvětvově cílený přístup.

Infor hledá nové partnery na českém i slovenském trhu

Monika Vitásková, channel manažerka pro region střední a východní Evropu, následně představila české a slovenské partnery.

Ve střední a východní Evropě má Infor cca 30 partnerů (v každé zemi 3-4). Pro tento region má v záměru nábor nových partnerů a jejich posilování. Cílem je také zajistit hladký přechod stávajících partnerů na nový program IPN.

Channelworld_ozveny

Stávajícími partnery na českém a slovenském trhu jsou Gemma (distributor s více než 80 zákazníky na českém a slovenském trhu), Inseko (řešení EAM), IT Euro (řešení ERP Business), LLP (řešení SunSystems), S&T (partner a exkluzivní distributor pro řešení Max+) a Softip (řešení PM).

Novými partnery je S&T v ČR a Beset v SR pro ERP Business. Do jednoho roku by Infor navýšit partnerskou síť 10 partnerů v ČR a SR. Primárně se bude jednat o partnery pro ERP a také pro supply chain management.

Zdroj: ChannelWorld, Infor

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Jak si usnadnit nákup nábytku on-line
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Webcast: Bezpečnostní katastrofy v roce 2021 …a jak jsme se (ne)poučili
Eset: V březnu na sebe upozornil malware AsyncRAT, útočníci jeho prostřednictvím spustí i DDoS útok
Eset: V březnu na sebe upozornil malware AsyncRAT, útočníci jeho prostřednictvím spustí i DDoS útok
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Zažijte revoluci v cloudovém byznysu, zapojte se do distribuce Microsoft ERP Packages
Monitory AOC do kanceláře i na doma
Monitory AOC do kanceláře i na doma
Cisco: Jen 3 % firem jsou odolná proti současným kyberbezpečnostním hrozbám
Cisco: Jen 3 % firem jsou odolná proti současným kyberbezpečnostním hrozbám