Lidé: Petr Kuliš obchodním ředitelem DNS

8. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

S platností od prvního listopadu byl do nově vytvořené pozice obchodního ředitele DNS jmenován Petr Kuliš. Jaké má v nové pozici úkoly?

Petr Kuliš přichází do DNS po krátkém působení v oblasti privátních investicPetr Kuliš přišel do DNS po krátkém působení v oblasti privátních investic. V oblasti IT působil již dříve a celkem 18 let pracoval na manažerských a obchodních pozicích, například jako ředitel IBM divize ve společnosti Avnet.

„Petr bude v rámci nejvyššího vedení společnosti DNS zodpovědný za řízení obchodního týmu, rozvoj obchodních aktivit ve strategických oblastech, včetně  rozvoje  vztahů s klíčovými partnery společnosti  a  vytváření účinných partnerských aliancí,  a to ve všech obchodních divizích společnosti DNS,  s výjimkou divize Hewlett-Packard, jejíž ředitel mi bude i nadále  podřízen přímo“, uvedl Petr Poláček, generální ředitel a člen představenstva DNS.

Petr Kuliš má velké předchozí zkušenosti z práce s partnerským kanálem IBM, proto se po nástupu do DNS soustředí především na tuto oblast,“ upřesnil pro ChannelWorld Jan Žáček, marketingový manažer DNS.

bitcoin školení listopad 24

Petr Kuliš je absolventem oboru  technická kybernetika na ČVUT a zároveň držitelem titulu MBA, získaného na Nottingham Trent University.

Zdroj: DN

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi