Hlavní navigace

Aleš Šafář, TP-Link: Zaráží mě strach některých partnerů prodávat dražší produkty

20. 6. 2018
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: TP-Link
Co považuje vítěz kategorie Consumer mezi Channel manažery roku Aleš Šafář za největší úspěchy, na co se soustředí, co ho baví i prudí?

Co považujete za svůj největší úspěch loňského roku? 

Určitě je to udržení naší pozice jedničky na trhu a u většiny partnerů dokonce i růst. Podařilo se nám úspěšně vstoupit na trh s Wi-Fi Mesh systémy, což je úplná novinka v oblasti domácích bezdrátových sítí a ve druhé polovině roku se i díky prezentacím těchto systémů na distributorských partnerských akcích dařilo prodeji těchto zařízení nad mé očekávání. Za to bych rád poděkoval našim partnerům i distributorům.

Na jakých aktivitách či iniciativách, které vedly ke zlepšení partnerské spolupráce, jste se vloni podílel?

Loni jsem se zaměřil zejména na zvýšení znalostí partnerů v našich technologiích, informacích o novinkách a také na předání prodejních argumentů, které nás odlišují od konkurenčních produktů. A to jak prostřednictvím workshopů na partnerských setkáních distributorů, regionálních roadshow nebo i přímo na prodejnách. Protože jen partner, který zná produkty, jež prodává, je schopen nabídnout to správné řešení, kdy je pak spokojený jak zákazník, tak prodejce i výrobce.

Jaké jsou vaše hlavní plány pro rok 2018? 

Letos připravujeme neformální partnerský den, kde se kromě hlavních novinek pro letošní rok partneři i prakticky dozvědí, jak naše produkty fungují, a také si užijí spoustu zábavy ukončené velkým koncertem. Vše v přírodě pod širým nebem. Dále budou pokračovat partnerské akce ve spolupráci s distributory a v neposlední řadě zmíním náš partnersky program tplinkpartner.cz, kde máme pro prodejce velice atraktivní bonusový program a pro rok 2018 chystáme i na této úrovni spoustu novinek.

Co vás na vaší práci baví nejvíce, co vás naopak nejvíce prudí?

Nejvíce mě baví každodenní kontakt s partnery, distributory a kolegy od ostatních výrobců. Jestli bych měl vybrat jednu věc, co mě vyloženě prudí, je to velká ztráta času v autě na cestách a také stále více byrokracie, které poslední dobou přibývá.

Kdybyste měl jedno přání, které by mohlo v něčem změnit přístup partnerů k byznysu, jaké by bylo?

Channelworld_ozveny

Občas mě u některých partnerů zaráží jejich pesimismus, kdy mají strach nabízet zákazníkům produkty s přidanou hodnotou, lepšími parametry a také za vyšší cenu, a tím i s vyšší marží. Zkuste to, ve finále bude spokojený zákazník, jelikož si odnese produkt, který mu bude lépe sloužit, bude mít lepší funkce než základní nejlevnější modely a také vy jako partner na tom více vyděláte, a to jak v marži, tak tím, že se k vám bude zákazník vracet, protože jste to byl vy, kdo mu dobře poradil.

Zdroj: ChannelWord

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
Allegro míří na Slovensko, nabídne i zboží českých obchodníků
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
ABSL: Čtyři z pěti center IT a podnikových služeb chtějí více šlápnout do automatizace
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
Synology po roce ocenilo nejlepší české partnery, Aricoma získala double
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci