Fotoreport z SWS v Čejkovicích po sedmadvacáté: Queen, rodeo i autodrom

SWS se po 27. setkala s obchodními partnery v Čejkovicích. Kromě večerního vystoupení „Queenů“, na dealery díky výrobcům čekalo býčí rodeo či autodrom.

Fotoreport z SWS v Čejkovicích po sedmadvacáté: Queen, rodeo i autodrom




Symantec tentokrát obchodně

Oproti předchozím více produktově laděným prezentacím tentokrát Patrick Müller prezentoval Norton Privilege Partner Program určený pro loajální a aktivní prodejce Nortonu. Podmínkou pro zapojení je, kromě registrace na www.nortonportal.cz, obratový limit 1 000 dolarů ročně.

Portál nedávno prošel redesignem a měl by být podle slov zástupce Symantecu intuitivní a poskytovat partnerům řadu výhod a podpůrných materiálů (informace o produktech, NFR licence, nástroj Norton Social pro socialní sítě, školení a certifikace).

Oproti předchozím více produktově laděným prezentacím tentokrát Patrick Müller prezentoval Norton Privilege Partner Program určený pro loajální a aktivní prodejce Nortonu

Portál je dostupný všem partnerům. Reselleři úrovně Privilege mají navíc k dispozici NFR licence Norton 360 (a všechny ostatní), mohou si přes portál objednávat POS materiály a zároveň získávají přístup ke speciálním cenám u distribuce.

Patrick Müller také připomenul telefonickou technickou podporu v češtině i slovenštině, která je  dostupná v pracovních dnech od 9 do 17 na 239 016 463.

Petr Belatka se následně věnoval produktům Symantec pro zálohování, zajištění dostupnosti, shody s bezpečnostními politikami a ochrany před ztrátou dat. Představil výsledky Internet Security Threat Rreportu. Upozornil také, že základní ochrana pro firemní zákazníky Symantec Endpoint Protection Small Business Edition 2013 je určena organizacím do 100 uživatelů, pro větší klienty je určeno řešení Symantec Endpoint Protection 12.1. Verze SBE 2013 umožňuje webovou administraci v cloudu, ta je k dispozici i pro partnery, kteří tak mohou spravovat zařízení přes konzoli zákazníkům.

Daria Wosztylová v závěru partnery informovala možnosti registrovat své projekty (nové licence, konkurenční přechody a upgrady) na portálu www.marginbuilder.com, a získat tak 10% slevu (partneři s SMB specializací až 20%).

Jak na prodej tiskových balíků

Obchodní model tiskových balíků Konica-Minolta prezentovali Petr Lupač a Tomáš Holubec. Bez nutnosti jakékoliv certifikace můžete za provizi prodávat i pronajímat A3 i A4 MFP zařízení včetně servisního zajištění. Příklad prodeje ukázali na nejprodávanější A3 barevné multifunkci v ČR – bizhub C224e (případněna modelu bizhub C35). 

Obchodní model tiskových balíků Konica-Minolta prezentovali Petr Lupač a Tomáš HolubecProdejní cena stroje činí 66 990 Kč, nebo cena měsíčního pronájmu na 4 roky je 1 499 Kč. K tomu pak nabídnete tiskový balík (2 000 ČB stran a 250 barevných stran) za 985 Kč měsíčně. Celkem tak za 2 484 korun/měsíc klient získá A3 barevnou MFP a kompletní dodávky spotřebního materiálu, náhradních dílů a servisní práce technika. Vše pokrývá Konica-Minolta, vy se o nic nestaráte, pouze inkasujete okamžitou provizi z ceny stroje a tiskového balíku plus další pravidelně vyplácenou provizi z „nadtisků“.

Návštěvníci přednášky společnosti IBM se mimo jiné dozvěděli o věrnostním programu Know Your IBM, který přináší odměny za dokončení výukových modulů a registraci prodejů. Jeden bod má hodnotu 0,25 dolaru a v každém čtvrtletí lze získat až 30 000 bodů. Odměnu lze čerpat formou přednabité kreditní karty nebo věcnými produkty. Nejsnáze můžete body získat prodejem modelů IBM System x Express. Registrovat se můžete na www.kyirewards.com.

Dále byly připomenuty slevy pro registrované obchodní případy dodávané přes Value Seller (nad 100 000 Kč). Pro jejich získání je nutná nahlášení zakázek přes Global Partner Portal, kde je dostupná i další podpora.

Zdroj: ChannelWorld

Dále doporučujeme:





Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře