Tech Data Distribution spouští mimořádnou dvouměsíční kampaň na podporu prodeje značky Cisco. V průběhu září a října odmění všechny resellery, kteří objednají jakékoli tři produkty Cisco sluchátky Approx.
Platí přitom, že na jedno IČO je možné získat až pět sluchátek. Ale i jedna jediná objednávka může znamenat zisk hlavní výhry - luxusního zájezdu pro dvě osoby do Dubaje.
O vítězi hlavní ceny soutěže s názvem „Hraj o Dubaj“ se rozhodne přímo na Cisco Beerfestu, který se uskuteční ve čtvrtek 1. 11. 2012 v Potrefené huse v areálu Pivovaru Staropramen.
„Losování proběhne naživo, aby skutečně všichni reselleři měli možnost vidět, kdo se stane vítězem. Výherce vylosujeme ze všech objednávek Cisco. Pokud někdo objednával dvacetkrát, má samozřejmě dvacetkrát vyšší šanci na výhru. Existuje jediná podmínka, aby byl výherce osobně přítomen na Cisco Beerfestu. Pokud nebude, budeme losovat znovu,“ uvedl v oznámení Jaroslav Salva, šéf Azlanu, VAD divize Tech Data Distribution, která se distribucí produktů Cisco zabývá.
Jedním z hlavních cílů promoakce je také upozornit na výhody, které Tech Data díky spolupráci se značkou Cisco, může resellerům nabídnout - ať už jde o nabídku produktů Cisco, jednoduché objednávání maximálně na tři kliknutí, pomoc s dosažením vyšší marže, rychlou odezvu na poptávku nebo tým specialistů, nově posílený o konzultanty.
| 14.9.2012 09:00