Konica Minolta posiluje v automotive, uvádí vlastní obchodní systém Automotive CRM

Společnost cerifikovala systém Automotive CRM jako partnerské řešení společnosti Microsoft. Vedle functionalit platformy Microsoft Dynamics nabízí i další prvky vycházející z produktů Microsoft Office.

Konica Minolta posiluje v automotive, uvádí vlastní obchodní systém Automotive CRM




Společnost Konica Minolta v rámci posilování své pozice v segmentu automotive vyvinula vlastní obchodní systém s názvem Automotive CRM, který je určen pro dealery všech značek automobilů.

Nový systém je dle výrobce postavený na platformě Microsoft Dynamics 365 a jako takový je certifikovaný jako partnerské řešení společnosti Microsoft. Konica vyzdvihuje, že díky tomu je Automotive CRM dostupný na všech světových trzích.

Obchodní systém je podle společnosti určený zejména prodejcům vozů, kterým pomáhá v práci se zákazníky, zlepšuje správu i prodej a výkup vozidel. Systém je dle Koniky zároveň schopen zefektivnit řízení a automatizaci marketingových procesů.

Výrobce uvádí, že mezi klíčové funkce Automotive CRM patří řízení leadů, správa příležitostí, plánování testovacích jízd, tzv. 360° pohled na zákazníka, výkup vozidel, či správa smluv. Aplikace umožňuje přístup pomocí Microsoft Outlook nebo webového, případně i mobilního klienta.

Nadstavbovým modulem je reporting využívající technologie Power BI. Systém umožňuje také přímé napojení na další vnitropodnikové aplikace, jako je například ERP systém či Dealer Management System.

Zdroj: Konica Minolta IT Solutions Czech








Úvodní foto: metamorworks @ stock.adobe.com

Komentáře