Avaya představuje nové funkce v Avaya Spaces založené na umělé inteligenci

S využitím možností OneCloud CPaaS propojuje Avaya Spaces možnosti spolupráce v pracovním procesu se stávajícími podnikovými funkcemi telefonického volání a vytváří jednotné, integrované řešení typu „vše v jednom“.

Avaya představuje nové funkce v Avaya Spaces založené na umělé inteligenci




Společnost Avaya oznámila nové funkce ve své platformě pro spolupráci Avaya Spaces, která nabízí pokročilé funkce jednotné komunikace prostřednictvím uživatelem preferovaného zařízení.

Schůzky vylepšené technologií umělé inteligence a integrované hlasové a videohovory založené na Avaya OneCloud CPaaS (communications platform as a service), které jsou součástí Avaya Spaces, mohou nyní rozšířit i stávající on-premise technologie volání.

Uživatelé tak podle výrobce mohou využívat neomezené schopnosti integrace s jejich oblíbenými obchodními aplikacemi a nástroji, což zlepšuje podmínky pro práci a umožňuje efektivnější komunikaci se zákazníky.

Mezi další nové funkce Avaya Spaces patří například vyhledávání a slučování kontaktů z více zařízení, použití API pro cíleně vytvořené integrace s CRM, zákaznickou podporu, RPA (robotická automatizace procesů) apod.

V neposlední řadě došlo i ke zvýšení počtu účastníků – Avaya přidala možnost pořádání interaktivních setkání s tisíci účastníků a využití výhody „koncertního uspořádání“ se zobrazením až 61 osob.

Zdroj: Avaya








Úvodní foto: © duncanandison - Fotolia.com

Komentáře