Co jsme očekávali?
Neustále hledáme možnosti a způsoby vylepšení servisu a služeb, které poskytujeme v rámci obchodních vztahů. Přenechání logistických služeb profesionální firmě v očekávání zkvalitnění procesů bylo jednou z cest. V průběhu loňského roku jsme část dodávek řešili právě externím skladem. Po roce testování jsme se rozhodli vrátit logistiku plně do rukou našeho interního oddělení.
Proč jsme se rozhodli řešit logistiku dále interně?
- Naším záměrem je zjednodušení a zefektivnění logistických služeb – zapojení externího skladu jako třetí strany se ukázalo jako kontraproduktivní.
- Máme možnost si zvolit vlastního přepravce, což pozitivně ovlivní celkovou kvalitu služby.
- Naši zaměstnanci jsou proškolení a znají naše produkty, tím pádem nedochází k nepřesnostem a chybám v expedici.
- Náš logistický tým je stálý – zaměstnanci mají několikaletou praxi.
- Přístup ke zboží – externí firma je omezena otevíracími hodinami. Naší výhodou je vlastní sklad s neomezeným přístupem fyzicky i časově. Můžeme vyhovět nestandardním požadavkům, což potvrzuje větší flexibilita odesílání zásilek a SLA, s možností odeslání zásilek ještě týž den.
Na základě výsledků testovacího období nadále zůstáváme u interního řešení. Naší nespornou výhodou je zkušený tým zaměstnanců, kteří s osobním přístupem mohou reagovat na nestandardní požadavky našich zákazníků a vyjít jim vstříc ať už rychlejším dodáním zboží, dopravcem dle výběru, případně je možné si zboží vyzvednout přímo v sídle společnosti.
Logistické služby jsme schopni poskytovat na míru, dle specifických potřeb každého z našich zákazníků pohybujících se ve specializovaném odvětví IT bezpečnosti a datových komunikací.