V pátém ročníku projektu Superbrands, který je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, opět uspěla společnost SWS a obhájila tak svou pozici z loňského roku.
O udělení tohoto titulu rozhodla v rámci vícekolového výběrového řízení vycházejícího z obchodních výsledků odborná komise Business Brand Council složená z expertů v oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.
SWS opakovaně potvrdila svou pozici jako jedna z mála B2B značek působících na českém trhu v oblasti distribuce informačních technologií. Právo používat pečeť kvality Superbrands je dokladem toho, že SWS je veřejností vnímána jako stabilní a kvalitní značka se silným postavením na poli IT.
Slavnostní předání ocenění proběhlo 13. 9. 2017 na galavečeru Superbrands Tribute Event. Předseda představenstva SWS Evžen Varadinek převzal v pořadí druhý diplom a plaketu s tímto oceněním od oblastního manažera Czech Superbrands Romana Sovjáka.
„Získané ceny si velmi vážím. Znamená to stálé upevňování pozice značky SWS na českém trhu. Přináší nám nový rozhled a důležité marketingové nástroje pro získání nových kontaktů," uvedl Evžen Varadinek.
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013.
Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
Zdroj: SWS