Hlavní navigace

Lenovo se dostalo do první stovky firem v prestižním žebříčku Interbrand

28. 10. 2015 12:00

Sdílet

Hodnocení Interbrand Best Global Brands Report je klíčovým faktorem při budování globální hodnoty značky.

Společnost Lenovo byla s ohledem na trvalý růst její obchodní činnosti a na stabilní pozici napříč technologickým spektrem jmenována jako jedna z Interbrand Best Global Brands roku 2015. Lenovo obsadilo pozici číslo 100 v prestižním žebříčku, který každý rok zveřejňuje konzultační společnost Interbrand a potvrdilo tak, že je silnou globální značkou.

Interbrand rozhoduje o stovce nejhodnotnějších světových značek za pomoci analýzy mnoha faktorů – od míry plnění očekávání zákazníků po řízení ekonomické hodnoty firmy. Hodnocení je založeno také na kombinaci atributů, které přispívají k celkové hodnotě dané značky, včetně finanční výkonnosti či role, kterou značka hraje při ovlivňování volby zákazníka.

Společnost Lenovo je lídrem na globálním trhu s počítači, patří ke třem největším výrobcům tabletů a serverů na světě a je zároveň jednou z pěti velkých globálních společností orientovaných na výrobu chytrých telefonů. Místo v žebříčku Interbrand zajistily společnosti Lenovo především její aktivity v uplynulém roce. Mezi ně patří mimo jiné představení nové filozofie shrnuté pod motto „Never Stand Still“ a uvedení nového loga pro vytvoření digitálně a sociálně jednotné vizuální identity společnosti.

Lenovo má za sebou velmi silný rok také co se týká představení nových produktů. Velkou pozornost si získaly například oceněními ověnčené produkty na veletrhu CES v Las Vegas a řada nově uvedených produktů soustředěných kolem aktivit v Berlíně, New Yorku a Šanghaji minulý měsíc. Události jako nedávná konference Tech World v Pekingu nám také pomohly upevnit zastoupení značky Lenovo na světové scéně,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka společnosti Lenovo Česká republika.

Letošní 16. ročník žebříčku Interbrand nezahrnuje dodatečnou hodnotu značky Lenovo přidanou díky nedávným akvizicím divize serverů IBM System X nebo Motorola Mobility, které pravděpodobně v průběhu času ještě posílí a rozšíří sílu značky. I bez těchto aktiv odhaduje v současnosti společnost Interbrand hodnotu značky Lenovo na více než 4,1 miliardy amerických dolarů.

Více informací o Interbrand Best Global Brands naleznete na www.bestglobalbrands.com

28. 10. 2015 12:00
Redakce nenese zodpovědnost za správnost a platnost uvedeného textu. Obsah vkládají distributoři a výrobci.