Kvalita fotek a videa u Xiaomi Redmi

19. 8. 2020 19:00

Sdílet

Co do poměru cena výkon, Xiaomi Redmi svým fotoaparátem neurazí a pro nenáročného uživatele, který si potřebuje občas pořídit nějakou tu fotku na památku, bohatě vystačí.

Smartphone Xiaomi Redmi bývá hodnocen jako jeden z nejlepších mobilů v kategorii nižší střední třídy, který se cenově dá pořídit do pěti tisíc korun.

Xiaomi Redmi se chlubí působivým designem a velkým displejem, jaká je ale kvalita audiovizuálních záznamů, které s tímto telefonem můžete pořídit, na to se podíváme v následujícím článku.

Fotoaparát

Telefon Xiaomi Redmi disponuje duálním zadním fotoaparátem s rozlišením 48 (F/1,8) a 5(f/2,4) Mpx a předním 13Mpx (f/2,0), který je za příznivých světelných podmínek schopný pořizovat poměrně kvalitní fotografie. Ve ztížených světelných podmínkách už ale kvalita fotek logicky klesá.

Při focení v noci už je zrnitost obrazu dost citelná a ve srovnání s fotoaparáty, jimiž jsou vybaveny například iPhony od Applu, Xiaomi značně pokulhává. Není se ovšem čemu divit. iPhone je pochopitelně několikrát dražší a může si dovolit dražší hardware.

Co se ale týče poměru cena výkon, tak Xiaomi rozhodně svým fotoaparátem neurazí a pro nenáročného uživatele, který si potřebuje občas pořídit nějakou tu fotku na památku, bohatě vystačí.

Kamera

A jak je to u Xiaomi Redmi s videokamerou a nahráváním audiovizuálních záznamů? Redmi má kameru, která dokáže natáčet v rozlišení Full HD (1080p) až 120 snímků za vteřinu, v rozlišení 4K je rychlost obrazu 30 snímků za vteřinu a u zpomalených záznamů 720p má Xiaomi rychlost maximálně 240 snímků za vteřinu.

Další klady a zápory Xiaomi Redmi

 Ve své kategorii patří Redmi mezi telefony, které lákají zejména na líbivý vzhled a velký displej. Pro náročnější uživatele je dostupná i výkonnější verze telefonu s procesorem Qualcomm Snapdragon 665, která je vybavena datovým úložištěm 128GB. Tato vylepšená verze je už potom ale taky o něco dražší.

19. 8. 2020 19:00
Redakce nenese zodpovědnost za správnost a platnost uvedeného textu. Obsah vkládají distributoři a výrobci.