WiFi přístupový portál jako nástroj interakce se zákazníky

WiFi přístupový portál jako nástroj interakce se zákazníky



  • Termín a čas konání: -
  • WiFi přístupový portál jako nástroj interakce se zákazníky
  • Typ akce: webinář
  • Cena: pro registrované zdarma
  • Pořadatel: Alternetivo
  • Místo konání: on-line
  • Více informací: https://bit.ly/2NZxGiq

Maxifi Hotspot je cloudový přístupový portál pro nasazení na jakékoliv podnikové bezdrátové síti. Slouží provozovatelům z řad obchodních center, maloobchodu, bank, HORECA (hotely/restaurace/kavárny), sportovních stadionů, nemocnic, ale je vhodný i pro nasazení ve veřejných dopravních prostředcích nebo na jednorázových akcích.

Pomocí Maxifi Hotspot lze získávat důležité informace o zákaznících, komunikovat marketingová sdělení a zefektivnit další procesy pro zvýšení spokojenosti zákazníků.

V tomto webináři si ukážeme konkrétní možnosti využití interakce se zákazníky. Nové funkce přináší další možnosti komunikace, zobrazení jakýchkoliv informací a mnoho dalších funkcí v tomto segmentu. Vzhledem k tomu, že naši zákazníci přináší nové nápady, které se někdy realizují, někdy ne, podíváme se i na teoretické možnosti.

Na co se můžete těšit?

  • představení Maxifi
  • přehled funkcionalit se zaměřením na komunikaci se zákazníky
  • novinky v Maxifi Hotspot
  • praktické ukázky, ale teoretické možnosti
  • jak si vyzkoušet Maxifi Hotspot

Podívejte se i na další nástroje z rodiny produktů Maxifi, například Maxifi CC, které nalezne uplatnění téměř ve 100% nasazení Maxifi Hotspot nebo Maxifi IOT, které dokáže přehledně zpracovat data z vašich chytrých zařízení.


Redakce nenese zodpovědnost za správnost a platnost uvedeného textu. Obsah vkládají distributoři a výrobci.








Úvodní foto: Alternetivo

Komentáře