Hlavní navigace

Téměř pětina nákupů v e-shopech je vyzvednuta osobně (Shoptet)

16. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Romolo Tavani - Fotolia.com
Podle statistik e-shopů, které využívají platformu společnosti Shoptet, si zákazníci 18 % nákupů chtějí vyzvednout osobně.

Popularita osobních odběrů je na českém trhu stále vysoká. Potvrzují to i statistiky od zhruba 5 000 aktivních prodejců využívajících e-shopovou platformu Shoptet (přibližně 20 % komerčních řešení na českém trhu).

Podle Shoptetu čeští zákazníci vyzvedávají 18 % svých internetových objednávek osobně. Můžeme jen odhadovat, zda za tím stojí vůle ušetřit za dopravu, nedobrá zkušenost s poštou či přepravními společnostmi, nebo potřeba překontrolovat zboží při převzetí.

Shoptet uvádí, že tento jev je častější ve větších městech, kde velcí e-shopoví hráči mají i několik prodejen, menší internetové obchody bez kamenné prodejny pak využívají služeb typu Uloženka nebo Zásilkovna.

Podíl internetových obchodů (Shoptetu), které mají i kamenný obchod nebo jinou formu osobního odběru zboží činí 32 %. Oproti minulému roku je to o 4 % více.

Zdroj: Shoptet

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
GFI Software: Úspěšnost útoků zvyšuje podceňování hrozeb i neopatrnost uživatelů
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
Fortinet se připojuje k iniciativě EK ohledně vzdělávání v kyberbezpečnosti
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
TD Synnex bude i nadále distributorem VMware by Broadcom v České republice
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
Reportáž: Dusíková show a spousta novinek na eD Expo 2024
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
IDC: Dodávky nositelné elektroniky by příští rok mohly růst dvouciferně
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI
Editorial: Vychází nový ChannelWorld aneb lidé a AI