SmartEmailing: Nejvíce obchodních sdělení míří na doménu Seznam.cz

Z více než 5,7 milionu unikátních e-mailových adres, na které během průzkumu putovala obchodní sdělení českých e-shopů a dalších podniků, jich přes polovinu tvořily adresy na doméně Seznam.cz. Tam míří dvakrát více obchodních sdělení než na doménu Gmail.com, jež se umístila druhá.

SmartEmailing: Nejvíce obchodních sdělení míří na doménu Seznam.cz



Aplikace SmartEmailing zkoumala, na které domény nejčastěji míří obchodní sdělení tuzemských e-shopů a dalších podniků. Průzkum odhalil, že více než polovina unikátních adres – přes 2,45 milionu – se nacházela na doméně Seznam.cz.

Druhou nejčastější doménou, na kterou obchodní sdělení putovala, byl Gmail.com. „Při 1,205 milionu unikátních schránek se vzhledem ke konkurenčnímu Seznamu jedná o necelou polovinu,“ upřesnila Kateřina Fišerová, manažerka SmartEmailingu.

Třetí příčku pak podle SmartEmailingu obsadilo Centrum.cz s 286 665 unikátními adresami, následované doménou E-mail.cz, která spadá pod Seznam, s 274 891 e-mailovými adresami. Pátá pak skončila slovenská doména Azet.sk se 116 540 schránkami.

Nižší čísla, zpravidla v řádech jednotek tisíc e-mailových schránek, pak připadla na domény různých firem a bank, v případě některých kampaní pak e-maily směřovaly například i na adresy tuzemských mediálních domů a vydavatelství.

Zdroj: SmartEmailing









Úvodní foto: © Melpomene - Fotolia.com

Komentáře