Společnost SAP bude svým uživatelům v budoucnu moci nabídnout nový nástroj pro udržování přehledu nad zákazníky. Výrobce totiž kupuje společnost Gigya, která se specializuje na správu identit a přístupů.
Služeb společnosti Gigya využívají například banky, hotely, mediální společnosti nebo e-shopy, které díky ní mohou získat přehled na svou zákaznickou základnou a poskytovat jednotlivým identitám přístup k vlastním službám.
Gigya v současnosti spravuje přibližně 1,3 miliardy identit a SAP chce tuto rozsáhlou databázi zkombinovat se svým modulem SAP Hybris Profile, který je součástí širší obchodní platformy SAP Hybris.
SAP a Gigya za sebou mají několikaletou spolupráci a obě firmy v minulosti zkoušely zkombinovat svá řešení na omezených vzorcích identit a začaly dokonce nabízet integrační službu pro své společné klienty.
Bonusem pro SAP je skutečnost, že Gigya je podle svého vyjádření připravena na nový režim nařízení GDPR a dokážet tak pokrýt (nejen) všechny členské státy Evropské unie v souladu s lokální legislativou.
Zdroj: IDG News Service