Společnost Salesforce.com se vydává za hranice své obvyklé domény CRM softwaru. Díky akvizici poskytovatele cloudových služeb Demandware společnost míří do oblasti elektronické komerce a chystá se spustit vlastní platformu.
Salesforce vezme akvírovanou platformu Demandware Commerce Cloud, přejmenuje ji na Salesforce Commerce Cloud a integruje do ní e-komerční řešení, správu objednávek, pokladny, provozní nástroje a prediktivní analytická řešení.
Nová platforma má zákazníkům Salesforce poskytnout nový způsob, jak být v kontaktu se svými zákazníky, zatímco stávající klienti Demandware (sem patří například L'Oreal, Marks & Spencer a další velké značky) získají přístup k prodejním, analytickým a marketingovým nástrojům.
„Informační systémy našich klientů budou poháněny daty. Obchodník potřebuje mít naprostý přehled o svých zákaznících a právě proto je důležité integrovat obchodní složku do CRM platformy,“ uvedl CPO společnosti Salesforce Alex Dayon.
Akvizice má hodnotu 2,8 miliardy dolarů a Salesforce počítá s tím, že ji zakončí do konce letošního srpna. Obchod podléhá běžným podmínkám a vyžaduje souhlas akcionářů a regulátorů.
Zdroj: IDG News Service