Salesforce kupuje Demandware a spustí platformu pro e-komerci

3. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © spiral - Fotolia.com
Díky akvizici v hodnotě 2,8 miliardy dolarů se Salesforce vydá do oblasti elektronické komerce. V rámci platformy Salesforce Commerce Cloud spojí nástroje od Demandware se svými vlastními řešeními.

Společnost Salesforce.com se vydává za hranice své obvyklé domény CRM softwaru. Díky akvizici poskytovatele cloudových služeb Demandware společnost míří do oblasti elektronické komerce a chystá se spustit vlastní platformu.

Salesforce vezme akvírovanou platformu Demandware Commerce Cloud, přejmenuje ji na Salesforce Commerce Cloud a integruje do ní e-komerční řešení, správu objednávek, pokladny, provozní nástroje a prediktivní analytická řešení.

Nová platforma má zákazníkům Salesforce poskytnout nový způsob, jak být v kontaktu se svými zákazníky, zatímco stávající klienti Demandware (sem patří například L'Oreal, Marks & Spencer a další velké značky) získají přístup k prodejním, analytickým a marketingovým nástrojům.

Informační systémy našich klientů budou poháněny daty. Obchodník potřebuje mít naprostý přehled o svých zákaznících a právě proto je důležité integrovat obchodní složku do CRM platformy,“ uvedl CPO společnosti Salesforce Alex Dayon.

bitcoin_skoleni

Akvizice má hodnotu 2,8 miliardy dolarů a Salesforce počítá s tím, že ji zakončí do konce letošního srpna. Obchod podléhá běžným podmínkám a vyžaduje souhlas akcionářů a regulátorů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC