Red Hat spouští nový partnerský model, zaměří se na tři klíčové složky

Nový partnerský model se bude zaměřovat na budování, prodej a služby. Inovovaný model by měl být spuštěn v březnu příštího roku.

Red Hat spouští nový partnerský model, zaměří se na tři klíčové složky



Společnost Red Hat připravuje velké změny ve svém partnerském modelu, který by měl být uveden v průběhu března 2020. Nový model by se mě podle firmy soustředit především na tři klíčové partnerské složky: budování, prodej a služby.

Tři zásady nového modelu podle viceprezidenta Red Hatu Marka Enzweilera znamenají, že společnost chce navazovat hlubší vztahy se zákazníky a zároveň motivovat partnery k poskytování pokročilých služeb.

Pokud jste nezávislým dodavatelem softwaru a sestavujete řešení, ale prodáváte je skrz jiné partnery, pak do vás budeme investovat hlavně ve složce budování,“ vysvětluje Enzweiler.

Enzweiler dále odhalil, že partneři mají na byznysu Red Hatu téměř 75% podíl. „Až 90% nových zákazníků k nám přichází od partnerů. To jsou v průměru čtyři noví zákazníci denně,“ doplnil.

Partnerství s vendory

Další oblastí, které se Red Hat aktivně věnuje, je partnerství s vendory. Do budoucna se společnost chce vybudovat více partnerských vztahů na dodavatelské úrovni, aby byla schopná zákazníkům poskytovat individualizovaná řešení.

V některých případech budeme nabízet více služeb on-site, v jiných nabídneme k dispozici vlastní servisní pracovníky. Řešení se budou lišit případ od případu a budou mnohem víc přizpůsobená požadavkům zákazníka,“ podotkl Enzweiler.

Zdroj: IDG News Service









Úvodní foto: © alphaspirit - Fotolia.com

Komentáře